Naar aanleiding van de uitzending over gsm's met ingebouwde camera's blijkt dat je foto's van een Samsung E700 telefoon alleen zou kunnen versturen naar je pc via mms.
Ik zelf heb deze telefoon ook. Ik heb deze telefoon nu zo'n 4 weken. In de veronderstelling dat je de foto's via een datakabel naar je pc zou kunnen sturen probeerde ik eerst een officiele kabel te kopen. Ik ben zo'n 7 winkels afgegaan voor deze kabel, maar iedere winkel zei me dat deze kabel slecht verkrijgbaar was (overgens zeiden ze ook dat je wel degelijk je foto's via deze kabel naar je pc zou kunnen sturen). Op den duur heb ik maar een onofficiele kabel gekocht. Ik heb de software gedownload van www.samsungmobile.com en blij als ik was probeerde ik alles werkend te krijgen. Tot mijn grote spijt kreeg ik het totaal niet aan de praat. Dus ik terug naar de winkel waar ik de kabel had gekocht. Een van de verkopers had zelf ook een E700. Hij zei dat hij de foto's naar zijn PC verstuurde via een Bluetooth addon.
Nu dacht ik, laat ik het eens met infrarood proberen. Maar na deze uitzending blijkt dat dat ook niet zou kunnen.
Overgens lijkt mij het toch wel sterk dat je de foto's alleen via mms naar je pc zou kunnen sturen. Ik heb er immers nog nooit van gehoord dat je foto's naar een pc kan sturen via mms.
Kunt u mij helpen met het verzenden van mijn foto's naar mijn pc? Alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gsm met camera
Re: Gsm met camera
Zeer waarschijnlijk kun je een e-mail bericht sturen vanaf je telefoon en anders een mms naar een mail adres sturen.