LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gsm.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
waal2163

gsm.nl

Ongelezen bericht door waal2163 »

Mischien zijn er al veel posts over deze onderneming gemaakt.
Maar het volgende zat mij zo ontzettend dwars.
Ik werd door gsm.nl benaderd door een hele aardige jonge knul, heel vriendelijk, hij vroeg of ik mijn abonnement wilde verlengen via hun, ja dat wilde ik wel, leuke kortingen en goeie service dacht ik.
Nou ja het was telefonisch allemaal zo geregeld, ik had er alle vertrouwen in.
We hadden een afspraak van levering gemaakt, ik zou ook een nieuwe telefoon krijgen, mooi dacht ik!!
Op de dag van levering, kreeg ik maar niks te horen, ik bellen met gsm.nl, rare smoes hadden ze, dat ze nog geen accoord hadden van kpn, ik dacht nou dan ga ik kpn bellen.
Zo gezegd zo gedaan, dus ik mijn verhaal uitgelegd aan kpn, wat bleek nou, gsm.nl had nooit een aanvraag gedaan bij kpn, dat is raar,
Ik een boze mail gestuurd naar gsm.nl, het antwoord dat ik terug kreeg was het volgende:

Wij hebben u bestelling geanuleerd, onze excuses voor het ongemak.

watt??? wat is dat nu voor een personeel??

ik heb verder nog contact gehad met kpn, en ik had de week er na alles in huis, mijn tip, nooit geen zaken doen met gsm.nl, zodra je er in getrapt bent vergeten ze je weer, en doen totaal geen moeite voor je, ze bellen je niet eens terug als je dat vraagt, ik vroeg dat omdat je eerst een kwartier aan de lijn moet hangen om iemand te spreken te krijgen. oftewel helpdesk werkt niet!!

hebben jullie ook slechte ervaringen met gsm.nl meld het hier, dat is zooo belangrijk

TdeHond

Re: gsm.nl

Ongelezen bericht door TdeHond »

Misschien kunt u vragen of deze webwinkel de annulering schriftelijk wilt bevestigen zodat u elders een overeenkomst kunt sluiten.

evert21

Ongelezen bericht door evert21 »

hallo
ik heb de htc diamond genomen bij contrakt verlening
na 2 dagen het toestel in gebruik te hebben kom ik er echter achter dat de knop om het toestel te blokeren niet goed werk ik naar gsmweb gebeld en daar werd mij gezecht stuur hem maar op .
dus ik zij daarop gaat mij zeker geld kosten en de medewerker zij ja klopt de reparatie kosten dus ik zij dit is echte onzin ik krijg een niet goed werken toestel van jullie en nu moet ik voor de kosten opdraaien dus ik zij laat maar.
nu week of 2 later loop ik weer te kloten met het blokeren van toesenbord en scherm en door het niet opletten val ik en laat telefoon los om me zelf op te vangen ik gemaild naar gsmweb en hun andwoord kunnen wij niks aan doen
en als ik nog wat andere dingen sterug stuur en vraag krijg ik aleen maar het andwoord kunnen wij niks aan doen dus nu raad ik iedereen af er wat te kopen
groeten evert boze exklant van gsmweb

Mcgyver2503

Ongelezen bericht door Mcgyver2503 »

Waardeloze onderneming. Heb een abbonnement aangevraagd met nummerbehoud. Ze belde netjes op om een afspraak te maken wanneer de simkaart geleverd werd. Mijn abbonement bij mijn huidige provider liep 26 november af. De simkaart zou 2 december geleverd worden met behoud van het nummer. 2 december niemand geweest.
Toen heb ik een mail gestuud. Geen reactie. 3 december niemand geweest. Weer een mail met dringend verzoek telefonisch contact met me op te nemen. 'S avonds kreeg ik een mail waarin stond dat het telefoonnummer uit de lucht is gehaald en het op geen enkele manier meer terug te krijgen is. Ik kon de order annuleren of doorlaten gaan met een nieuw nummer. Dit heb ik dus geannuleerd. Het was van zeer groot belang dat mijn nummer meegenomen werd. Nu ben ik het kwijt en moet elders een nieuw abbonnement afsluiten. Mijn advies. Nooit bij GSM.nl bestellen. Denk dat je het beste nog bij de provider zelf kunt bestellen.

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zorg dat u schriftelijke bevestiging annulering contract ontvangt.

Gesloten