LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM Plaza

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Interjoy

GSM Plaza

Ongelezen bericht door Interjoy »

Goedendag, ik heb via GSMPLAZA.nl een telefoonabb, afgesloten, waar ik ook een Xbox 360 bij kreeg.

Aangezien ik de gsm eerder kon halen dan de xbox, en het dus een deelzending is geworden, werd mij gevraagd 2 keer ipv 1 keer de € 127, te betalen,in overleg met 1 van de medewerkers van GSM Plaza, heb ik dit gedaan, en mij is telefoninsch toegezegd dat de 1 keer teveel betaalde € 127,- wordt teruggestort, nadat ik mijn bewijsjes had ingescand.

Thuis gekomen heb ik meteen het betaal bewijs ingescand en gemaild naar gsmplaza, nu werd mij gewoon verteld dat het bewijsje niet goed was, ik heb aangeboden om met de 2 bewijsjes langs te komen op het kantoor van gsmplaza, maar daar wilde ze niets van weten, ik heb tot op heden nog steeds mijn geld niet ontvangen.

Ook zouden ze natuurlijk op hun rekening moeten zien dat er 2 keer betaald is !
Zijn er meer mensen die problemen hebben met dit bedrijf en deze truc ?

honest

Re: GSM Plaza

Ongelezen bericht door honest »

Waarom twee keer volledige bedrag betalen en niet twee keer de helft??

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Waarom überhaupt twee keer betalen?

Interjoy

Ongelezen bericht door Interjoy »

Omdat ik anders de xbox niet mee kreeg op het postkantoor, ik heb voordat ik betaalde eerst gebeld met GSMplaza, en daar werd gezegd dit is een foutje, u kunt 2 dingen doen of weigeren, of betalen n dan krijgt u het bedrag terug gestort, ik weigerde hem niet omdat mijn zoontje natuurlijk op de xbox wilde spelen.

Gesloten