LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gsmtopdeal/T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
motorrijder

Gsmtopdeal/T-mobile

Ongelezen bericht door motorrijder »

Heb begin augustus een T-Mobile Pulse Mini besteld bij http://www.gsmtopdeal.nl.
Deze blijkt inkompleet te zijn en niet te werken.

Bellen bellen bellen
Mailen mailen mailen.

Met gsmtopdeal.nl "nee, dan moet u bij T-Mobile zijn.

Bellen bellen bellen
Mailen mailen mailen.

Met T-Mobile o dan doen we een omruiling.

Eind oktober krijg ik een andere T-Mobile Pulse Mini.

Deze is ook inkompleet en blijkt van ene Caroline uit Breda geweest te zijn, Al haar kontakten E-mail en instellingen stonden er nog op.

Bellen bellen bellen
Mailen mailen mailen.

Dit telefoontje is nog steeds in mijn bezit maar nu is de batterij al met een halve dag leeg.
2weken geleden werd ik weer gebeld door T-Mobile .

Die vertelde mij dat ik geen nieuwe T-Mobile Pulse Mini krijg omdat deze kwestie langer dan 60dagen duurt!!

Ze wil mij wel weer een oud gebruikt telefoontje geven.

Waarbij ik aan geef dat ik nu gewoon eens een keer geleverd wil krijgen wat ik besteld namelijk een nieuwe, complete, T-Mobile Pulse Mini.

Anders kan ik ook wel naar de zwarte markt gaan.

Wat zit er in de doos?

T-Mobile Pulse Mini Black
Batterij + lader
Handleiding
Beschermcase
3.5 mm audio adapter
2GB geheugenkaart (zit reeds in het toestel)

Maar ik geloof dat ik nu maandag een kompleet nieuw werkend telefoontje krijg.

Gelukkig is er nu door gsmtopdeal voor een kompleet nieuw werkend telefoontje gezorgd.
Bij mijn vorige bestelling 2 jaar geleden bij gsmtopdeal ging dit ook allemaal goed bestelling netjes afgeleverd allemaal volgens tevredenheid

Dank hiervoor en voel mij nu weer een tevreden klant.
Laatst gewijzigd door motorrijder op 02 dec 2010 22:29, 2 keer totaal gewijzigd.

atesli

Re: Gsmtopdeal/T-mobile

Ongelezen bericht door atesli »

GSMtopdeal is jou aanspreekpunt, niet t-mobile.
Mocht je factuur niet kloppen dan we t-mobile.

GSMtopdeal is jou kontaktpersoon voor de rest.
Ik heb ook een abonnement daar genomen, was aan het begin toen ze met zeer aantrekkelijke aanbiedingen kwamen, ik ben perfekt geholpen.

had toestel volgende dag al in huis, maar collega's die later bestelden moesten tot 6 weken wachten, denk dat het succes te veel was voor ze.

Maar nogmaals je moet bij de leverancier van het toestel zijn en dat is GSMTOPDEALS, als t-mobile iets voor je doet heb je mazzel ze hoeven helemaal niets te doen wat het toestel aangaat

Gr
ATESLI

Roytheslayer

Re: Gsmtopdeal/T-mobile

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Volgens mij is gsmtopdeal ook gewoon een onderdeel van T-Mobile.

Gesloten