LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gsmtrack.nl en siemens CF62

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lotte2

gsmtrack.nl en siemens CF62

Ongelezen bericht door Lotte2 »

Ik heb twee vragen, hoop dat iemand mij er een goed antwoord op kan geven.

Op dit moment heb ik een relax 225 abbo van T-mobile. Dit abbo loopt af en daarom wil ik het graag verlengen.

Op de site www.gsmtrack.nl kan ik mijn abbo voor twee jaar velengen en krijg dan gratis de CF62 (siemens) toegestuurd en 131 euro teruggestort op mijn rekening.

Mijn twee vragen zijn als volgt:

- Is de site gsmtrack.nl te vertrouwen. Wie heeft hier reeds ervaringen mee? En hoe gaat het als je toestel bijvoorbeeld opgestuurd moet worden ter reparatie?

- Hoe beoordelen jullie het teostel CF 63 van Siemens?

Alvast bedankt voor het benatwoorden van mijn vragen.
Lotte

Gast

Re: gsmtrack.nl en siemens CF62

Ongelezen bericht door Gast »

en wat zijn de ervaringen met 2call.nl

wie heeft hier ervaring mee..

Hosadam

Ongelezen bericht door Hosadam »

kijk op telecomvergelijker.nl voor dat soort zaken

lotte2

Ongelezen bericht door lotte2 »

Deze site beoordeeld GSMtrack en 2call beide als zeer goed. Maar ik hoop toch dat iemand hier uit ervaring iets over kan vertellen.

Lucifer

Ongelezen bericht door Lucifer »

Hi Lotte2,mijn ervaring met gsmtrack.nl was niet optimaal maar ook niet echt slecht dwz ik had een nieuw nokia toestel bij hen besteld,het toestel deed het 30 seconden en gaf toen constant aan "simkaart plaatsen "terwijl ik ook diverse andere simkaarten van providers had geplaatst.Ik heb toen een email gestuurd naar gsmtrack over de situatie maar geen antwoord gekregen.ik ben toen gaan verdiepen in hun site want ik vond het vreemd geen antwoord te krijgen.daarin stond dat ik contact moest opnemen met de leverancier ter reparatie,dit heb ik ook gedaan.ik was mijn toestel voor 6weken kwijt alvorens het naar behoren functioneerde.ik moet je vertellen"de kleine letterjes moet je goed lezen"en of ik ooit nog wat bij hen bestel,ik heb sterke twijfels.

Hosadam

als je goed had gekeken dan had je gezien dat de beoordelingen op telecomvergelijker.nl van particulieren zijn, dus even verder kijken dan je neus lang is :wink:

lotte2

Ongelezen bericht door lotte2 »

dat had ik gezien, daarom doe ik ook hier een oproep! Die berichten kunnen immers ook door het bedrijf zelf gepost zijn.

Hosadam

ja hallo dat kan hier ook het geval zijn :roll:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat kan inderdaad maar een bedrijf gaat zelf niks negatiefs over zichzelf vertellen. En hier zie je al de reacties gewoon staan dus ook de negatieve berichten. Bovendien reageert iemand met negatieve berichten eerder hier dan op telecomvergelijker. EN daarnaast ken ik de reputatie van telecomvergelijker niet.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Telecomvergelijker is een onafhankelijke site waar slechte shops genadeloos de grond in worden geboord. Kijk rustig eens rond in de shop surveys.

Of ga anders naar een 'normale' telecomwinkel.

bertveendam

Ongelezen bericht door bertveendam »

eh ik citeer onafhankelijk ???? deze site wordt vet gesponsord ,en wat is tegenwoordig onafhankelijk > 4 netwerken vergelijken terwijl er 8 zijn..tja niet bepaald super lijkt mij.

Gesloten