LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gsmweb.nl en hun kansloze beloftes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
El gringo

gsmweb.nl en hun kansloze beloftes

Ongelezen bericht door El gringo »

Ik heb ruim een maand geleden middels een contract een gsm met bijbehorend abonnement besteld bij gsmweb.nl. Na 5 langdurige telefoontjes(blijkbaar veel klachten) en evenzoveel vurige beloftes van hun kant om de bestelling op te sturen( is op voorraad en ja we hebben u al 3 en halve week aangesloten) zit ik nog steeds zonder telefoon. Ik begin me lichtjes af te vragen of het wel een echt bedrijf is. Concluderend gsmweb is gewoon ***. Wie heeft soortgelijke ervaringen met dit bedrijf?

Aad

Re: gsmweb.nl en hun kansloze beloftes

Ongelezen bericht door Aad »

Ik heb inmiddels 2 jaar een abonnement via GSMweb. Het is goedkoop, maar de service is inderdaad waardeloos.
m.a.w. als het goed gaat heb je een goedkoop abonnement, maar als er ook maar iets niet goed gat betekent dit: erg lang wachten aan de telefoon, iemand die er de ballen verstand van heeft krijg je aan de telefoon.

Ik raad aan te klachten te faxen naar: 020-6926360.

Gesloten