Ik zal beginnen met mijn verhaal....: eind oktober heb ik een telefoon uit mogen zoeken (vanwege mijn verjaardag) bij gsmweb icm contractverlenging bij telfort. Nu het probleem: in totaal moest ik 140 euro (incl verzendskosten) bij betalen, het betreft hier trouwens een mitac mio A701 (een smartphone)... dolblij natuurlijk de verpakking eraf gehaald blijkt dat ik 2 onderdelen mis die mij wel beloofd waren nl een extra stylus en een autolader (aangezien je deze foon ook als gps kunt gebruiken). Uiteraard hebben wij dit meteen gemeld... nou bla bla bla alles leuk en aardig het zou zsm nageleverd worden.... nu 2 maanden later en 50 euro aan telefoonkosten later ben ik nog steeds niks wijzer dan: "het is in behandeling" en meer willen en kunnen (zeggen ze) ze niet zeggen!!! Aangezien ik recht heb op deze autolader (vind ik) vertik ik het om deze zelf nog eens te gaan kopen (a 35 euro)....
Nu is mijn vraag dus.....: wat kan ik nu nog meer doen dan bellen en mailen en brieven sturen naar gsmweb? ik heb bijna dagelijks contact met deze mensen.... dat klopt toch niet??? ik heb netjes op tijd aangegeven dat het pakket niet compleet was... dan sta ik toch in mijn recht?
Wat zouden jullie doen? Advies graag!!!!????
mvg,
mevrouw van den Hof
P.S. het zegel van het pakket was niet verbroken!!