wij hebben op 18-02-2004 een gsm gekocht bij gsmweb met een abonnement daar is niets mis mee.
krijg je keurig een mailtje dat het verstuurd is een mailtje dat je sim kaart geaktiveert is prima.
krijg je een mailtje met een barcode prima.
maar dan begint het gedonder je raad het denk ik al gsm zoek.
gsm bellen wachten ,wachten en nog eens wachten.
tpg bellen 0,45 euro per min wachten ,wachten en nog eens wachten.
eindelijk contact tpg zegt doodleuk de verzender moet een onderzoek instellen prima.
gsmweb bellen je weet het denk ik al wachten etc.......
krijg je weer keurig een mailtje van gsmweb met de barcode hoe je de gsm kan traceren maar die gegevens had gsmweb al dagen geleden al gestuurd.
we zijn nu bijna een maand verder en nog geen gsm en het abonnement loopt keurig door ,dan zeggen ze wel dat je dat terug krijgt maar wat schiet ik daar mee op we willen gewoon de gsm en niet wachten tot twee partijen het eens zijn waar die telefoon gebleven is.
dus mijn advies is als je een gsm wil kopen koop hem in de winkel en zeker niet bij gsmweb.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gsmweb
Re: gsmweb
dit is nou een wijze les ,wil je goedkoop uit zijn ,is dit je toll ,was nou maar gewoon naar de belcompany of phonehouse gegaan,want dit
wordt nog een drama.
succes
joris
wordt nog een drama.
succes
joris
bedankt voor je medeleven,ik heb hier zeker mee geleert maar ze zijn zeker nog niet met ze klaar.
gisteren b.v nog een mailtje gestuurdt met de vraag of ze bij gsmweb al wat meer wisten,en als reaktie krijg ik een reklame boodschap met of ik 500min wil bellen voor 2,50 nou wat denk je............................................... [quote][/quote]
gisteren b.v nog een mailtje gestuurdt met de vraag of ze bij gsmweb al wat meer wisten,en als reaktie krijg ik een reklame boodschap met of ik 500min wil bellen voor 2,50 nou wat denk je............................................... [quote][/quote]
Ik heb reeds 2 maal bij gsm web een telefoon besteld bij een nieuw abotje.
Beide keren lag alles netjes voor me klaar op het postkantoor, alwaar ik moest tekenen voor ontvangst.
ik heb dus nog nooit problemen gehad.
Dus bestel ik liever op internet en bespaar me vele euro's dan dat ik naar zo'n belwinkel ga, waar ik naar mijn idee hun huur voor die week moet neertellen.
Beide keren lag alles netjes voor me klaar op het postkantoor, alwaar ik moest tekenen voor ontvangst.
ik heb dus nog nooit problemen gehad.
Dus bestel ik liever op internet en bespaar me vele euro's dan dat ik naar zo'n belwinkel ga, waar ik naar mijn idee hun huur voor die week moet neertellen.
ik heb ook op 30 maart '04 een gsm samsung t500 gekocht of besteld via de GSM WEB, en ik wacht er inderdaad nog steeds op. Ik bel al elke dag naar ze en elke dag hoor ik weer dat ze een onderzoek zijn gestart en ze dus nog niets kunnen doen en dus gewoon moet maar afwachten. In de hoop ooit mijn telefoon te krijgen, terwijl mijn abbo dus nu wel al loopt en wel ja..via de KPN. Ik heb ook al mn eerste rekening al binnen vd kpn terwijl ik niet eens de tel heb gebruikt omdat ik simpelweg niet kan bellen. Die hebben dus gezegd (KPN) dat ik het moet regelen met de GSM WEB en niet met hun.
Vandaag heb ik ze (GSM WEB) dus weer gebeld en daar zeiden ze me dus dat ik terug wordt gebeld omdat het toch te lang heeft geduurt dus ik ben benieuwd. Wat er nu uit de bus komt.
Dus jullie zijn gewaarschuwd, koop inderdaad gewoon je tel id winkel i.p.v. via internet, want het is één en al ellende.