LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handen in elkaar slaan gedupeerden tele2???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jacqueline schoeman

handen in elkaar slaan gedupeerden tele2???

Ongelezen bericht door jacqueline schoeman »

Hoi, zou het niet handig zijn als we de handen in elkaar slaan als gedupeerden van tele2??
Alle verhalen lijken wel heel erg op elkaar, dus zouden we misschien met dezelfde klachten en met meer mensen meer moeten kunnen bereiken??
Ikzelf ben niet zo kundig om actie te kunnen ondernemen omdat ik geen bal begrijp van de juridische aspecten.
Wie zou dit kunnen of willen doen???
Alvast bedankt.

s van Huizen

Re: handen in elkaar slaan gedupeerden tele2???

Ongelezen bericht door s van Huizen »

Toen wij verleden jaar augustus terug kwamen van vakantie lag er een rekening op onze deurmat van fl.632.50 door een fout in de computer hadden we al vanaf januari 2001 geen rekening meer ontvangen Toen ben ik alles na gaan kijken .Ik zag dat onze laatste rekening van mei was.ik heb toen de rekeningen van dat jaar daarvoor opgevraagd. Wat bleek ?dubbele gesprekken{we hebben maar een lijn}.Soms een keer in de 3 weken een rekening, soms een keer in de 6, soms een keer in de 11 weken.Wel elke keer die kosten. Het is dus helemaal niet zo goedkoop, terwijl ze zich in het begin keurig aaan de regels hielden. Dan zitten er bij bijna allle gesprekken een paar seconden tussen in die tijd kun je nooit een ander nummer draaien.

s vissers

Ongelezen bericht door s vissers »

ikwil even zeggen ik wil wat doen tegen tele2 want daar had ik een abbonnement met een gratis laptop en nu sluiten ze me in de maand af die nog liep kreeg een mail snacht's om 10 voor 1 binnen dat het omstreeks die datum zou worden afgeschreven maar smorgens om 10 uur had ik geen verbinding meer,nu heb ik tele2 gebeld gemaild alles gedaan en ik zou binnen 3 uur terug gebeld worden,dit werd overigens 4 dagen later ze hebben uitgezocht wat hier aan de hand was en ik had geen achterstand kreeg ik per mail notabene binnen nu bellen ze me wezeloof voor een oplossing omdat ik alles heb terug gestuurd en er nooit geen vragen over heb gehad waarom ik dit gedaan heb,nu hadden ze als oplossing of ik moest de rekening vergoeden van 290 euro of ik moest het contract afkopen want ik had toch geen bewijs dat kreeg ik als antwoord ik heb nu gedreigd om naar de politie te gaan wegens smaad en laster omdat ze maar steeds weer bellen voor een oplossing naar hun kant toe,ook is er inmiddels incasso ingeschakelt de eikelsvan intrum justitia en die willen nu toch de rekening hebben nu kreeg ikook nog een mail dat ik binnen 10 dagen de rekening moest betalen ik kon anders geen gebruik meer maken van tele2 hun diensten ik vroeg hoezo ben ik weer aangesloten dan waarop die man zei meneer u word niet meer aangesloten u heeft een achterstand waarop ik antwoord meneer ik het u de bewijzen toegestuurd waarop staat dat alles verwerkt was en ik kreeg weer als antwoord terug dat noem ik geen bewijzen ik zei bent u advocaat dan waarop hij zei nee maar weet hoe het werkt in proces zaken waarop ik weer antwoorde nou dan dreig niet met incasso maar sleep het dan direct voor bij de rechter want ik word doodziek van jullie oplossingen waarop meneer de hoorn op de haak legde en sinds dien niks meer vernomen heb.

nu is mijn vraag komt er nog een uitzending over want ik zou er graag bij willen zijn of is er iemand die het zelfde mee heeft gemaakt zodat we gezamelijk wat kunnen doen tegen deze oplichters en jaqueline ik ben er bereid toe om deze tegen te houden

u bent welkom op mijn email adres

groetjes sjef

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

@s vissers:

stuur me dan een pb op het tele2 Forum met uw gegevens (adres en postcode). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn gebruikersnaam is daar Webservice tele2. Het forumis te bereiken op: http://forum.zonnet.nl/

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2.

Gesloten