LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Harmony Service Center

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aspaeter

Harmony Service Center

Ongelezen bericht door aspaeter »

Heeft iemand ervaring met Harmony Service Center?
Een paar jaar geleden heb ik een telefoonverzekering afgesloten bij T for Telecom.
De verzekering is toen overgegaan in handen van Harmony Service Center, een bedrijf dat in Rotterdam zou moeten zitten.
Om een lang verhaal kort te maken, ze schrijven elke maand 5,42 van mijn rekening en de enige manier omdat te stopppen was om de tegenrekening te laten blokkeren.
Ik vraag me af wat er gebeurt als je de verzekering echt nodig hebt.
Volgens mij is dit de ultieme manier om rijk te worden

A.Spaeter
Oost Souburg
:(

Gast

Re: Harmony Service Center

Ongelezen bericht door Gast »

ze keren wel uit

??

Ongelezen bericht door ?? »

Het is heel simpel. Als je een product niet meer wilt, zeg je op. Dus als je een verzekering niet meer wilt, bel je de verzekeringsmaatschappij en vraag je hoe je het beste op kunt zeggen. Et voila, je bent er van af.

Waarom zo ingewikkeld doen met het blokkeren van incasso's? Krijg je binnenkort aanmaningen en even later een incassobureau op je dak. Daar schiet je helemaal niets mee op.

Telecom

Ongelezen bericht door Telecom »

Ik zou het erg op prijs stellen als je eerst eens informeerd voordat je een bedrijf zwart maakt dit getuigt van weinig gezond verstand en een erg laag iq

Kevin2

Ongelezen bericht door Kevin2 »

Noem je dat beschuldigen? ik zou eens zoeken in dit forum op harmony en maak zelf je oordeel of het verstandig is om bij deze partij een verzekering af te sluiten.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Ik heb maar eens gezocht op Harmony. Ik kwam welgeteld 7 threads tegen, waarvan er 1 ook nog eens een kopie was van een andere. Oftewel: niets aan de hand met dat bedrijf. Anders was je veel meer threads tegengekomen.

(Dan erbij: dit soort fora worden vooral voor klachten gebruikt. Positieve verhalen kom je maar zelden tegen. Als ik dit forum mag geloven kan ik beter helemaal geen producten kopen, omdat er overal wel klachten over zijn. Logisch ook; geen enkel bedrijf kan iedereen tevreden stellen, en bedrijven maken regelmatig fouten).

gast079

Ongelezen bericht door gast079 »

Beste Aspaeter,

Je abonnement en je verzekering zijn twee apparte zaken. Je hebt feitelijk dus 2 apparte betalingsovereenkomsten gesloten.
Het ene geval is jou abonnement, waarvoor je maandelijks betaald en waarvoor jij van je Service Provider (KPN, Tmobile etc.) diensten terug krijgt, in de vorm van: bellen, sms'en, wappen en MMS'en.

Het andere geval is je verzekering die je waarschijnlijk hebt genomen om de waarde van je toestel (al gauw een paar honderd euro) te beschermen in gevallen van schade (en eventueel diefstal of beroving).

Je abonnement heb je, vermoed ik, al lang opgezegd. Waarom zou de verzekering dan vanzelf ook ophouden?

Ook die dien je schriftelijk te annuleren, met ook daarbij waarschijnlijk een opzegtermijn. Ik zou je aanraden je opzegging aangetekend te versturen, kost wel wat, maar zo verzeker je jezelf ervan dat de opzegging aankomt. Het adres kan je waarschijnlijk bij je facturen of je overeenkomst vinden.

Mocht je je bank opdracht hebben gegeven om de incasso te blokkeren of zelfs terug te laten boeken, dan verzaak jij je betalingsplicht naar de verzekering (ook al heb je misschien allang dat toestel niet meer). in dat geval is de verzekering gemachtigd de kosten op andere wijze te verkrijgen (denk aan incasso of zelfs een deurwaarder). Gezien de lage kosten van je premie zou ik het niet zover laten komen. Gewoon opzeggen die hap!

ps. Als je je verzekering nodig hebt (bijvoorbeeld omdat je gsm is gevallen, schade ed.). Dan word je toestel danwel gemaakt of, als dat niet kan, vervangen voor een gelijkwaardig toestel. En zoals ik zei, reparatie kosten of vervanging zijn vele malen duren dan een eigen risico wat je waarschijnlijk ook hebt op die verzekering!

Gesloten