LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heel soms handelt o2 wel eens iets goed af...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kim

Heel soms handelt o2 wel eens iets goed af...

Ongelezen bericht door Kim »

Beste o2-teleurgestelden,

Ik lees net alle diep treurige berichten over o2. Ook ik heb enige slechte ervaringen met o2. Ik heb nu ook iets lopen over terug te ontvangen abonnementsgeld van 3 maanden geleden, maar ik moet deze goede ervaring met o2 toch ook even kwijt;

Voorjaar 2002 kreeg ik de maandelijkse factuur van o2 met daarin aan ruim 10 euro aan belkosten van 10 maanden daarvoor. Waarschijnlijk had ik deze kosten wel gemaakt, maar dat kan ik me na 10 maanden natuurlijk niet meer herinneren. Ik vond het in ieder geval een klscht waard...

Van de klantenservice had ik een adres gekregen voor mijn klacht. Vervolgens heb ik een brief gestuurd dat dit geen doen was: kosten factureren van 10 maanden geleden. Als ze echt klantgericht zouden zijn, moesten ze me deze kosten kwijtschelden. Bij de bakker zou je bij je wekelijkse bezoek toch ook niet accepteren dat je wat extra's moet betalen voor het brood van weken geleden...

En wat gebeurt er na enkele weken (ik denk een week of 3)...
ik krijg een telefoontje dat mijn brief was ontvangen en dat ze de klacht serieus namen. Er was later gefactureerd omdat sommige nummers vertraging hadden (tuuuuurlijk!?!). Bij deze wist ik dat dan voor in het vervolg. En om het goed te maken kreeg ik het bedrag van ruim 10 euro terug via mijn volgende rekening.
En dat is vervolgens ook nog eens echt gebeurd!!!!!

Toch bijzonder he...zo'n ervaring!

Kim

Piepertje

Re: Heel soms handelt o2 wel eens iets goed af...

Ongelezen bericht door Piepertje »

Hoi Kim,

Wat jou is overkomen, is mij ook overkomen. O2 factureerde mij ook in EEn keer heel veel gesprekskosten uit het (verre) verleden. Ik betaal altijd trouw mijn abonnementen en vind het niet plezierig als ik achterstanden heb. Ik heb O2 hierover aangeschreven en wat schetste mijn verbazing: Ik kreeg een maandabonnement cadeau van ze! Ze zijn dus soms best wel correct naar hun klanten. Ik hoop dat de andere mensen met negatieve ervaringen hier ook zo geholpen gaan worden door O2!

Piepertje

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine »

Hoi Kim en Piepertje,

Voor mijn studie heb ik geleerd dat een bedrijf tot max. 2 jaar geleden nog openstaande bedragen kan vorderen. Kijk dus even wat O2 precies vordert en neem anders contact op met een Bureau voor Rechtshulp.

Groetjes,

Sabine

Biggie

Ongelezen bericht door Biggie »

O2 mag gewoon factureren wanneer zij daar zin in heeft, lijkt het. Ze facturen maart in juni, oktober in januari en september in mei. Dat is nou typisch O2. Ik baal als een stekker en heb mijn abonnementje opgezegd. Laten ze daar de ****** krijgen, zeg!

Gesloten