| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HELP! aub! t-mobile bkr a2 codering spoed!!
-
chanty_groesz
HELP! aub! t-mobile bkr a2 codering spoed!!
beste mensen
Ik hoop dat iemand ons kan helpen we hebben namelijk een probleem!
.. vandaag melde de bank aan onze hypotheek adviseur dat ik een a2 codering heb wat ik dus niet wist..
Ik heb had 2 contracten maar heb 1 contract uitgekocht in 2007 vanwege hoge rekeningen..en wist niet welke gevolgen dat met zich mee zou brengen..ik heb gewoon nog een ander contract bij t-mobile lopen wat ik elke maand gewoon betaal..
Nu hebben we het koopcontract voor ons huisje al getekend en de ontbindende voorwaarden zijn ook al verlopen,
maar doordat ze nu de bkr registratie via de bank hebben doorgekregen
krijgen we geen lening meer!
Nu probeer ik in contact te komen met t-mobile om te vragen of ze het kunnen herstellen voor de vrijdag 18 december volgende week
er staat geen bedrag open..
18december is namelijk de overdrachtsdatum bij de notaris..
Als die bkr registratie niet op tijd herstelt kan worden kunnen we in grote financiele problemen komen.
Nu is mijn vraag aan uw:
heeft u misschien een juist telefoon of faxnummer van t-mobile waar ik dit probleem mee zou kunnen oplossen?
Ik hoor heel graag van uw.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet
Chanty Groesz-Heemskerk.
u kunt mij mailen op [email protected]
Ik hoop dat iemand ons kan helpen we hebben namelijk een probleem!
.. vandaag melde de bank aan onze hypotheek adviseur dat ik een a2 codering heb wat ik dus niet wist..
Ik heb had 2 contracten maar heb 1 contract uitgekocht in 2007 vanwege hoge rekeningen..en wist niet welke gevolgen dat met zich mee zou brengen..ik heb gewoon nog een ander contract bij t-mobile lopen wat ik elke maand gewoon betaal..
Nu hebben we het koopcontract voor ons huisje al getekend en de ontbindende voorwaarden zijn ook al verlopen,
maar doordat ze nu de bkr registratie via de bank hebben doorgekregen
krijgen we geen lening meer!
Nu probeer ik in contact te komen met t-mobile om te vragen of ze het kunnen herstellen voor de vrijdag 18 december volgende week
er staat geen bedrag open..
18december is namelijk de overdrachtsdatum bij de notaris..
Als die bkr registratie niet op tijd herstelt kan worden kunnen we in grote financiele problemen komen.
Nu is mijn vraag aan uw:
heeft u misschien een juist telefoon of faxnummer van t-mobile waar ik dit probleem mee zou kunnen oplossen?
Ik hoor heel graag van uw.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet
Chanty Groesz-Heemskerk.
u kunt mij mailen op [email protected]
Laatst gewijzigd door chanty_groesz op 09 dec 2009 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: HELP! aub! t-mobile bkr a2 codering spoed!!
fax nummer: 070-3055734 T-Mobile .
-
seagoing racer2
Beste
Je hebt helaas een groot probleem, maar dat wist je natuurlijk al.
Er kan absoluut geen overdracht plaatsvinden als je geen hypotheek hebt.
Je krijgt op dit moment echt geen hypotheek met een A2 notering
T-mobile zal je niet veel verder helpen, hoogstens komt er een herstel melding die ook nog 5 jaar blijft staan.
Ik zou toch eerst verlenging proberen te vragen van de periode waarin je de koop nog kan ontbinden, alhoewel die periode reeds verstreken is. Hopende dat de verkopers hieraan willen meewerken omdat ze toch ook hun huis graag verkopen.
Als dit niet lukt ben je de sjaak, en kost het je 10% van de waarde van het huis
Je hebt helaas een groot probleem, maar dat wist je natuurlijk al.
Er kan absoluut geen overdracht plaatsvinden als je geen hypotheek hebt.
Je krijgt op dit moment echt geen hypotheek met een A2 notering
T-mobile zal je niet veel verder helpen, hoogstens komt er een herstel melding die ook nog 5 jaar blijft staan.
Ik zou toch eerst verlenging proberen te vragen van de periode waarin je de koop nog kan ontbinden, alhoewel die periode reeds verstreken is. Hopende dat de verkopers hieraan willen meewerken omdat ze toch ook hun huis graag verkopen.
Als dit niet lukt ben je de sjaak, en kost het je 10% van de waarde van het huis
-
witte angora
Weer T-Mobile? Ik wens je veel sterkte. Ik snap alleen niet dat de ontbindende voorwaarden verlopen kunnen zijn als de financiering nog niet rond is.
En als de financiering wel rond was, dan kan de hypotheekverstrekker daar volgens mij niet meer op terugkomen als er naderhand nieuwe informatie komt. Getekend is getekend.
En als de hypotheekverstrekker daar wel op meent terug te kunnen komen, dan kun je hem denk ik aansprakelijk stellen wegens contractbreuk. Ga liever naar een juridisch loket, neem wel even alle papieren mee, ook van T-Mobile. Die kunnen je beter informeren dan wie ook.
Succes ermee.
En als de financiering wel rond was, dan kan de hypotheekverstrekker daar volgens mij niet meer op terugkomen als er naderhand nieuwe informatie komt. Getekend is getekend.
En als de hypotheekverstrekker daar wel op meent terug te kunnen komen, dan kun je hem denk ik aansprakelijk stellen wegens contractbreuk. Ga liever naar een juridisch loket, neem wel even alle papieren mee, ook van T-Mobile. Die kunnen je beter informeren dan wie ook.
Succes ermee.
Ik kom zo'n soortgelijk topic nou al meerdere keren tegen op Radar.
Waarom vragen de mensen niet eerst om een BKR uitdraai voordat ze financiele beslissingen gaan maken.
Waarom vragen de mensen niet eerst om een BKR uitdraai voordat ze financiele beslissingen gaan maken.
-
T-Mobile Webcare
@chanty_groesz, voor vragen over je BKR coderingen kun je mailen naar [email protected]
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
Naam
Voorletters
Geboortedatum
Adres gegevens
Eventueel oude adres gegevens
Klantnummer(s)
Telefoonnummer(s)
Vriendelijke groeten,
Eline van Tilborg
T-Mobile Webcare
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
Naam
Voorletters
Geboortedatum
Adres gegevens
Eventueel oude adres gegevens
Klantnummer(s)
Telefoonnummer(s)
Vriendelijke groeten,
Eline van Tilborg
T-Mobile Webcare
-
frenkievee
Waarom sturen bedrijven niet een brief, waarin ze zeggen dat ze bij het BKR een melding gaan doen danwel reeds gedaan hebben?Hatertje schreef:Ik kom zo'n soortgelijk topic nou al meerdere keren tegen op Radar.
Ik denk dat ik weet wat er over mij bij het BKR bekend is, maar blijkbaar is dat niet duidelijk en wordt je niet op de hoogte gebracht van een dergelijke melding.
Telecomproviders sturen herinneringen waarin wel degelijk gewaarschuwd wordt voor de gevolgen (bv administratiekosten, registratie bij Preventel, BKR registratie etc.) van het niet nakomen van de betalingsverplichting. Het probleem is alleen dat sommige mensen de brieven niet lezen...frenkievee schreef:Waarom sturen bedrijven niet een brief, waarin ze zeggen dat ze bij het BKR een melding gaan doen danwel reeds gedaan hebben?
Ik denk dat ik weet wat er over mij bij het BKR bekend is, maar blijkbaar is dat niet duidelijk en wordt je niet op de hoogte gebracht van een dergelijke melding.
-
stofzuigertje
BKR, Als de bank weet hoe het zit zullen ze deze komende 5 jaren negeren en toch leveren die hypotheek...
Maar als nog niet alles rond is had je de ontbinden voorwaarden termijn moeten verlengen.. of koop ontbinden wegens geen tijdig hypotheek kunnen krijgen.
Als je de gegevens naar T mobile stuurde en de bank informeer over de stand van zaken is het vermoedelijk wel mogelijk.
Ook zijn de kopers bereid om meestal uitstel overdracht te geven omdat de 10% leuk lijkt maar gezien het aantal kopers en de in diverse regio's dalende prijzen en leegstand kost ook geld is de kans dat ze het accepteren dat het JANUARI 2010 word erg goed mogelijk...
Maar als nog niet alles rond is had je de ontbinden voorwaarden termijn moeten verlengen.. of koop ontbinden wegens geen tijdig hypotheek kunnen krijgen.
Als je de gegevens naar T mobile stuurde en de bank informeer over de stand van zaken is het vermoedelijk wel mogelijk.
Ook zijn de kopers bereid om meestal uitstel overdracht te geven omdat de 10% leuk lijkt maar gezien het aantal kopers en de in diverse regio's dalende prijzen en leegstand kost ook geld is de kans dat ze het accepteren dat het JANUARI 2010 word erg goed mogelijk...