| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] help me van me vodafone abonnement af!!
help me van me vodafone abonnement af!!
Hej iedereen
Ik zit met een probleem. Ik heb zo stom geweest om 2 abonnomenten af te sluiten. Waar ik er dus 1 niet meer van gebruik maar wel betaal.
Ik zoek dus iemand die hem zou willen over nemen of iemand die iemand kent die hem over zou willen nemen.
Het is een vodafone abonnement van €13,75 dat komt door de 50% korting die erop zit, 2 jaar lang.
Je hebt bij dit abonnement 200 belminuten of 400 smsjes. Het abonnement duurt nog tot 24-02-1012. Dus dat is nog wel eventjes.
Bij vodafone kan je een abonnement laten overschrijven via formulieren die ik kan uitprinten van de vodafone site. Het kan ook in de winkel. Dan word die officieel op naam overgezet.
Als iemand een persoon weet die hem wilt over nemen of een andere manier weet behalve afkopen om van dit abonnement af te komen hoor ik het graag!!je helpt me echt heel erg uit de brand!!
Groetjes Tamara
Ik zit met een probleem. Ik heb zo stom geweest om 2 abonnomenten af te sluiten. Waar ik er dus 1 niet meer van gebruik maar wel betaal.
Ik zoek dus iemand die hem zou willen over nemen of iemand die iemand kent die hem over zou willen nemen.
Het is een vodafone abonnement van €13,75 dat komt door de 50% korting die erop zit, 2 jaar lang.
Je hebt bij dit abonnement 200 belminuten of 400 smsjes. Het abonnement duurt nog tot 24-02-1012. Dus dat is nog wel eventjes.
Bij vodafone kan je een abonnement laten overschrijven via formulieren die ik kan uitprinten van de vodafone site. Het kan ook in de winkel. Dan word die officieel op naam overgezet.
Als iemand een persoon weet die hem wilt over nemen of een andere manier weet behalve afkopen om van dit abonnement af te komen hoor ik het graag!!je helpt me echt heel erg uit de brand!!
Groetjes Tamara
-
Roytheslayer
Re: help me van me vodafone abonnement af!!
Waarom zou iemand dit overnemen?
Of krijgen ze ook het toestel erbij wat erbij zat?
Anders kunnen mensen beter een simony afsluiten, zijn ze goedkoper uit.
Of krijgen ze ook het toestel erbij wat erbij zat?
Anders kunnen mensen beter een simony afsluiten, zijn ze goedkoper uit.
Als iemand zo'n abonnement wil nemen ze dat zelf wel in de winkel. Dan krijgen ze er tenminste ook nog een nieuw toestel bij.
Waarom heb je trouwens in godsnaam 2 abonnementen afgesloten dan???
Waarom heb je trouwens in godsnaam 2 abonnementen afgesloten dan???
hej,,
ik heb het op internet vergeleken en sim only kost 13.95 per maand en je hebt 30 minder belminuten dus het mijne is goedkoper.
en ik dacht dat mijn andere abonnement was afgelopen maar die had t-mobile zonder te vragen automatisch verlengt en die is duurder dus die raak ik helemaal niet kwijt.
groetjes Tamara
ik heb het op internet vergeleken en sim only kost 13.95 per maand en je hebt 30 minder belminuten dus het mijne is goedkoper.
en ik dacht dat mijn andere abonnement was afgelopen maar die had t-mobile zonder te vragen automatisch verlengt en die is duurder dus die raak ik helemaal niet kwijt.
groetjes Tamara
-
Roytheslayer
Als je de Bel en SMS 170 bestelt online is die € 10,95 per maand.
Ook betaal je bij een contractsovername 14,50 kosten die ook voor degene zijn die het contract overneemt.
En t-mobile mag je abonnement niet automatisch verlengen.
Ook betaal je bij een contractsovername 14,50 kosten die ook voor degene zijn die het contract overneemt.
En t-mobile mag je abonnement niet automatisch verlengen.
Dan is dat pas geleden verandert, want toen ik daarnaar keek was dat 13,95 voor 170 belminuten of smsjes. en denk je echt dat als ik van een abonnement af wil dat ik de ander die koste laat betalen, natuurlijk niet, die betaal ik dan. en als dat bij de eerste factuur in rekening word gebracht betaal ik dat aan de persoon die hem over zou willen nemen.
en t-mobile heeft dat wel gedaan. en het viel niet meer te verandere, want daar ben ik ook langs de winkel geweest en gebeld en ze zeggen alleen maar, ja sorry mevrouw het is onze fout, maar we kunnen het niet meer terug draaien.
maar als je alleen maar commentaar heb erover waarom verdoe je je tijd hier dan zo aan?
en t-mobile heeft dat wel gedaan. en het viel niet meer te verandere, want daar ben ik ook langs de winkel geweest en gebeld en ze zeggen alleen maar, ja sorry mevrouw het is onze fout, maar we kunnen het niet meer terug draaien.
maar als je alleen maar commentaar heb erover waarom verdoe je je tijd hier dan zo aan?
-
Roytheslayer
Waar het om gaat is dat je mensen op een consumenten forum een abonnement probeert aan te smeren waar alleen jij de voordelen van hebt.
Hier zijn andere websites beter voor geschikt.
Kan beter nu reageren anders moet ik het over een tijdje doen in een topic waar mensen zich genaaid voelen.
Hier zijn andere websites beter voor geschikt.
Kan beter nu reageren anders moet ik het over een tijdje doen in een topic waar mensen zich genaaid voelen.
nou sorry hoor, maar ik heb boven aan het forum al geschreven dat ik echt niet weet hoe ik er anders vanaf moet komen. Dan had je tog gelijk kunnen sturen dat dit forum daar niet voor bestemt is en me een andere site kunnen geven. ik heb gewoon bij google ingetypt forum abonnement overnemen en als ik dan dit forum krijg dan kan ik tog niet weten dat het niet mag ofzo. Ik zit noooiit op een forum, dit is de eerste keer dat ik iets op een forum heb gezet. Dus dan had je, in plaats van me gelijk af te zeuren dit toch gelijk kunnen zeggen als een volwasse persoon? of zie ik het nu te simpel?
groetjes Tamara
groetjes Tamara
-
witte angora
Tamara, is er in je vriend(in)nenkring niemand die het ding over wil nemen?
nee,, dat heb ik al gevraagt,, maar iedereen heeft al en abonnement, en vrienden van me zijn ook al aan het rontvragen en mailtjes aan het doorsturen om te kijken of ze iemand konden vinden. ik heb ook al gebeld om hem af te kopen maar dan ben ik bijna 400 euro kwijt. dus ik weet het echt niet meer. ik heb echt wel rond gevraagt, rond gemailt, in me msn naam staan, op hyves staan en gebeld naar vodafone zelf maar k vind niemand en met afkopen ben ik gewoon te veelkwijt
Tamara, toch zou ik nog eens met T-mobile praten hoor, hun hebben het automatisch (stilzwijgend) verlengd, nu weet ik wel dat je bij een andere provider het optijd moet opzeggen anders wordt het inderdaad stilzwijgend verlengd, ook ik was het vergeten op te zeggen, maar nadat ik gebeld met ze bleek dat ik mijn abbonement wel kon opzeggen maar dat het dan pas naar 1 mnd ging, oke dan maar dat.
Hun fout, dus hun moeten die fout ook samen met jou kunnen herstellen en een oplossing hiervoor zoeken.
Hun fout, dus hun moeten die fout ook samen met jou kunnen herstellen en een oplossing hiervoor zoeken.
ik heb al is gebeld, maar toen werd er maar gezegt dat ze niets kunnen doen. maar ik zal nog een paar keer bellen. misschien zeggen andere werknemers daar iets anders. dat ik misschien iemand in opleiding heb gehad.
dankjewel voor je reactie
Helpt bellen niet dan mail met leesbevestiging of een aangetekende brief.tamara89 schreef:ik heb al is gebeld, maar toen werd er maar gezegt dat ze niets kunnen doen. maar ik zal nog een paar keer bellen. misschien zeggen andere werknemers daar iets anders. dat ik misschien iemand in opleiding heb gehad.
okej, dankjewel.
aan deze informatie heb ik teminste iets.
dan ben ik hopelijk straks gelukkig van mijn 2 abonnementen af
aan deze informatie heb ik teminste iets.
In ieder geval van 1 die van T-mobile.tamara89 schreef:okej, dankjewel.
aan deze informatie heb ik teminste iets.![]()
Een abbonement kun je niet snel verkopen, mensen zitten daar niet op te wachten zoals je al gemerkt hebt.
Dit is ook helemaal niet de plek om met zoiets te komen.
Jij verlengs het,hebt er later spijt van en je wilt er af,en dan kom je op een consumentenforum waar men alleen heel van komt klagen
Jij verlengs het,hebt er later spijt van en je wilt er af,en dan kom je op een consumentenforum waar men alleen heel van komt klagen
En Tamara nog met T-mobile gesproken ?
hallo mich24,, waarom reageer je op iets als je het niet volledig leest, reageer dan niet. ik heb geschreven dat t-mobile hem zonder mij iets te laten weten hem had verlengt. dus ik deed dat niet! dus lees eerst goed voordat je reageert zoals chocomelk. die geeft teminste info waar ik iets aan heb omdat diegene wel volledig leest wat mijn probleem nu is..
want dan ben ik dus een consument met een fout van t-mobile en ik dacht dat ik dat alleen op de manier op kon lossen door mijn nieuwe abonnement te verkopen. maar er waren nog andere manieren die ik niet wist.
hej Chocomelk,
ja ik heb nog contact opgenomen per telefoon. en wat mij de vorige keer vertelt is klopt inderdaad niet. dus ik heb heeeeeeeeeel blij met jou reactie want jij hebt me echt geholpen en stuurt geen reacties om me af te zeuren omdat ik gewoon radeloos was en niet wist wat te doen.
ik moet deze maand en de maand daarna nog afmaken en dan ben ik ervan af. gelukkig
dus nogmaals, heel erg bedankt chocomelk!!!!
want dan ben ik dus een consument met een fout van t-mobile en ik dacht dat ik dat alleen op de manier op kon lossen door mijn nieuwe abonnement te verkopen. maar er waren nog andere manieren die ik niet wist.
hej Chocomelk,
ja ik heb nog contact opgenomen per telefoon. en wat mij de vorige keer vertelt is klopt inderdaad niet. dus ik heb heeeeeeeeeel blij met jou reactie want jij hebt me echt geholpen en stuurt geen reacties om me af te zeuren omdat ik gewoon radeloos was en niet wist wat te doen.
ik moet deze maand en de maand daarna nog afmaken en dan ben ik ervan af. gelukkig
dus nogmaals, heel erg bedankt chocomelk!!!!
-
Roytheslayer
Heb in mijn eerste post al gezegd dat T-Mobile niet zomaar mag verlengen.
Super Tamara, dan ben je tenminste van 1 abbonement af !