LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help mij met vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
zweden005

Help mij met vodafone

Ongelezen bericht door zweden005 »

In juni 2010 kreeg ik een mail van mijn tussenpersoon Typhone dat ik kon overstappen of mijn contract gaan verlengen. In Sept 2010 heb ik mij aangemeld bij HI Ik zat bij Vodafone. Het ontvangst in de woning is niet optimaal daaro overgestapt. Maar niet zelf gekeken tot waneer ik over kan stappen (dom) :oops: Maar goed in Okt krijgen wij van HI te horen dat wij het simkaart nummer moeten doorgeven en dat er een maand opzeg termijn is. Prima dit gedaan en in Nov was het nummer overgezet naar HI. Nog wel een tegoed van 55,00 euro maar goed dat is niet anders. Ik krijg netjes de eind nota van Vodafone. Deze betaald en ik dacht alles netjes afgerond. Maar helaas in Nov krijg ik tevens nog de twee maanden in rekening gebracht voor het te vroeg over stappen. Ik wilde mij in loggen op de site van Vodafone maar dat was niet meer mogelijk. Het nummer bestaat niet meer. Ik ben het er niet mee eens en ga mailen met vodafone en met HI en met Typhone. Excuses van Typhone de mail was te vroeg verstuurd en hadt niet verstuurd mogen worden. Vodafone geeft aan de nota moet gewoon betaald worden. HI zegt niks te kunnen doen. Vodafone heeft het nummer vrij gegeven en dat was het. Maar ik was het niet mee eens. Ik wachte een maand en krijg in jan 2011 een brief van intrium Justitia te betalen 131,88 de nota van nov was 69,59 Ik gebelt de medewerker geeft aan dat vodafone gelijk de hoogste kosten in rekening heeft gebracht en raad mij aan om incasso kosten en de nota te betalen en hij gaat een bezwaar in dienen. 106 euro overgemaakt.
En nog geen week later krijg ik weer een rekening over het restand bedrag. Vodafone kan alles doen zelf hoge nota,s sturen als de klant maar betaald. Ik hou hier helemaal niet van maar ik ben in staat op het rest bedrag niet te gaan betalen dan maar een deurwaarder of naar de rechtbank.
Maar hoe sterk sta ik ????????
wie kan mij helpen.

Henri42

Re: Help mij met vodafone

Ongelezen bericht door Henri42 »

ik vrees voor de TS dat Vodafone in haar recht staat, zie hun algemene voorwaarden :mrgreen:

Gesloten