Telepoint misschien bekent onder sommige van dit forum.
Ik zit dus met een groot probleem.
Ik heb mijn contract van mijn abonement laten verlengen, prima want voor minder toch nog 2 jaar het zelfde.
Daar kon ik een tel bij nemen dus gedaan. Deze blijkt in een buitenlandse uitvoering te zijn want er zit geen optie nederlands op.
Nou ben ik al 2 weken bezig om dit goed te krijgen. Dus ik een nieuwe tel en hun de buitenlandse. Nou er zit geen schot in de zaak hoor.
Dus ik dacht, vraag hier eens naar jullie ervaringen.
Groetjes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help
-
stofzuigertje
Re: Help
Als je niet om een Nederlands toestel hebt gevraagd is dit toegestaan helaas.
Als dit model wel in Nederland geleverd word is soms een update mogelijk om dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb een NL toestel gekocht en omdat Samsung deze ook in Rusland leverde kreeg ik de gratis update waardoor ik nu ook Russische SMS berichten kan ontvangen en verzenden dus alle 33 letters van dit alfabet naast de normale Nederlandse.
Dus soms is meer mogelijk dan U denkt,
Ik krijg alleen nu alle meldingen ook in het menu ook Russisch talig maar dat maakt voor mij niets uit als Russin.
Ik kreeg deze tip van Chinezen die het ook vaak aanpassen dus online is er meestal meer mogelijk en hoeft U niet op deze aanbieder te wachten.
Als dit model wel in Nederland geleverd word is soms een update mogelijk om dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb een NL toestel gekocht en omdat Samsung deze ook in Rusland leverde kreeg ik de gratis update waardoor ik nu ook Russische SMS berichten kan ontvangen en verzenden dus alle 33 letters van dit alfabet naast de normale Nederlandse.
Dus soms is meer mogelijk dan U denkt,
Ik krijg alleen nu alle meldingen ook in het menu ook Russisch talig maar dat maakt voor mij niets uit als Russin.
Ik kreeg deze tip van Chinezen die het ook vaak aanpassen dus online is er meestal meer mogelijk en hoeft U niet op deze aanbieder te wachten.
-
gravedigger
Re: Help
Hé. Heb je je om laten bouwen D!RK?