LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herinneringskosten HI

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gemma Kivits

Herinneringskosten HI

Ongelezen bericht door Gemma Kivits »

Ik heb een vraagje en bij de klantenservice van HI kunnen/willen ze mij niet verder helpen.

Bij elke telefoonrekening die ik krijg van Hi staat een bedrag van €4.50 op dus ik gebeld waarvoor deze kosten zijn, want dat staat er niet bij. Er staat alleen BTW 0 % over €4.50
Nu wordt mij verteld dat dit de herinneringskosten zijn van de vorige periode. Zijn ze niet verplicht om bij dit bedrag een vermelding te plaatsen waarvan het bedrag is ?

Monika Haas

Re: Herinneringskosten HI

Ongelezen bericht door Monika Haas »

Hallo, ik heb geen antwoord op je vraag, alleen een aanvulling. Vandaag een sms van Hi ontvangen, dat het niet gelukt was om de factuur van mijn rekening af te schrijven. En als ik herinneringskosten wilde voorkomen moest ik het bedrag nu zelf overmaken. Bij het controleren van de factuur kwam ik de herinneringskosten (ook niet als herinneringskosten vermeldt) tegen. Het was 2 maanden eerder al eens gebeurt en het bedrag is op de volgende factuur in mindering gebracht met excuus erbij. Deze keer kreeg ik na 3 keer te zijn doorverbonden wel het voorstel om het wederom op de volgende factuur in mindering te brengen. Maar ik kreeg ook te horen, dat het het normale beleid van Hi is, om bij een niet gelukte incasso gelijk 4,50 te rekenen. Op de vraag, waarom in hun sms dan staat 'om herinneringskosten te voorkomen' kreeg ik alleen te horen: 'Weet ik niet!' Zijn er nog meer mensen, die dit zijn tegengekomen? En wat ermee te doen? Dit kan toch niet zo...

Gesloten