LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het enorme Leed dat Simpel heet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MarijkeL

Het enorme Leed dat Simpel heet

Ongelezen bericht door MarijkeL »

Ik kan echt terecht zeggen, net als vele andere mensen PAS OP MET SIMPEL NEEM DEZE NIET!

Gisteren wou ik ze bellen, stond duidelijk op de site (nu nog steeds) dat ze tot 22:00 te bereiken waren... dus ik bellen... Krijg je ene bandje! en word er dus opgehangen aan het eind. Hoezo makkelijk te bereiken? Ja als zij geld moeten hebben dan pas zijn ze te bereiken., maar klanten te woord staan doen ze niet, die mogen voor hun gevoel een jaar wachten totdat er een antwoord komt.

Simpel = Simpel? Dacht het niet, want als jij je belplafon wilt aanpassen (verlagen) kan dat dus niet... ow ja en eerder was er altijd reclame datr je simpel elke maand kon opzeggen... nu kan dat dus niet... dus mensen die financieel gezien beter hun abbo kunnen verlagen en dingen er uit halen, hebben dus een probleem... ze zitten gewoon aan het bedrag vast, want ze veranderen er NIKS aan.

Ow ja het rare is, als je zoekt op klachten betreft simpel en dingen leest zie je soms een reactie van simpel!

witte angora

Re: Het enorme Leed dat Simpel heet

Ongelezen bericht door witte angora »

MarijkeL schreef:Ik kan echt terecht zeggen, net als vele andere mensen PAS OP MET SIMPEL NEEM DEZE NIET!

Gisteren wou ik ze bellen, stond duidelijk op de site (nu nog steeds) dat ze tot 22:00 te bereiken waren... dus ik bellen... Krijg je ene bandje! en word er dus opgehangen aan het eind. Hoezo makkelijk te bereiken? Ja als zij geld moeten hebben dan pas zijn ze te bereiken., maar klanten te woord staan doen ze niet, die mogen voor hun gevoel een jaar wachten totdat er een antwoord komt.

Simpel = Simpel? Dacht het niet, want als jij je belplafon wilt aanpassen (verlagen) kan dat dus niet... ow ja en eerder was er altijd reclame datr je simpel elke maand kon opzeggen... nu kan dat dus niet... dus mensen die financieel gezien beter hun abbo kunnen verlagen en dingen er uit halen, hebben dus een probleem... ze zitten gewoon aan het bedrag vast, want ze veranderen er NIKS aan.

Ow ja het rare is, als je zoekt op klachten betreft simpel en dingen leest zie je soms een reactie van simpel!
Zoveelste topic over Simpel. Hoe simpel kan het zijn om gewoon in een bestaand topic te schrijven?

Wat het verlagen van het belplafond betreft, dat kan dus inderdaad niet. Nergens. Je hebt een afspraak, een overeenkomst, en daar hoor je je de hele looptijd aan te houden. Dat is bij iedere telefoonprovider zo. Dus de eigenlijke klacht, het doel waarvoor je belde, is geen terechte klacht.
Hoe lang is de opzegtermijn voor mijn contract?

Een abonnement bij Simpel heeft een looptijd van twee jaar. Je kunt je abonnement vanaf één maand voor afloop opzeggen. De opzegtermijn is 1 maand. De opzegging wordt per e-mail aan je bevestigd.

bron: http://www.simpel.nl/faq/faq.aspx
En nee, ik werk niet bij Simpel, dat is me te ingewikkeld.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

…op verzoek van de radarredactie is dit verwijzingsbericht gewist…
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 09 jul 2012 21:03, 2 keer totaal gewijzigd.

MarijkeL

Trouwens wat ik raar vind dat je niet zelf iemand kan spreken maar telkens het bandje hebt

nico..d

Ongelezen bericht door nico..d »

Bereikbaarheid van Simpel is inderdaad een groot probleem, de site is een tijd geplaagd door errors en was niet bereikbaar,helpdesk telefonisch benaderen is een kwestie van heel veel geduld en soms een verbroken verbinding.
Ik heb mijn portie ook wel gehad bij Simpel en prijs de dag dat mijn abbo afloopt.

MarijkeL

Ik hier ook, ik word met de dag gestoorder van het nhiet berijkbaar zijn, of geen sms kunnen versturen of ontvangen en daar moet ik voor betalen?

nico..d

Het is weer bijna maandag, maar weer eens bellen met Simpel en hopen dat ik niet een uur in de wacht sta.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan hoop ik voor jou dat je geen maandagochtend-verbinding krijgt. :wink:

nico..d

Tip: vroeg bellen, dan valt het wel mee.

Marden1976

Ongelezen bericht door Marden1976 »

Hallo,

Ik heb begin dit jaar na vele emails een schriftelijke klacht geschreven over het in rekening brengen van internet kosten terwijl ik dit niet heb. Binnen 1 week een reactie en met de eerst volgende rekening is het bedrag van ruim 50 euro verrekend. Toch heb ik besloten om begin mei over te stappen van simpel naar vodafone. Simpel is stopgezet en heb nummerbehoud via vodafone laten regelen. Ik heb nu ruim 1 maand mijn nieuwe vodafone kaartje in mijn toestel zitten en tot mijn grote verbazing zie ik dat simpel deze maand ook ruim 50,- heeft geincasseerd, hoe RAAR kan het zijn bij SIMPEL???!! Ik gebruik er niets meer van en had maar een sim-only kaartje van 5.00?? Ik kan niet meer inloggen via mijnsimpel.nl. Hebben meerdere mensen dit probleem en hoe kan ik het oplossen???

Groet, M. Dengerink

nico..d

Stoneren via je bank!

Gesloten