LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ricky3105

Hi contract

Ongelezen bericht door Ricky3105 »

Hallo allemaal,

komende zomer ga ik voor zes maanden naar Shanghai. Helaas heb ik nog een abonnement bij Hi lopen en er is geen enkele manier waarop dat stil kan worden bevroren. Ik heb namelijk geen studentenabbo dus dan kan dat niet. Op geen enkele manier wordt met mij naar een oplossing gezocht....

Raar, maar oke ik heb een contract getekend en deze voorwaarden stonden daarin. Echter wil ik Hi ook laten zien dat het mij dwars zit, het raar is en niet klantvriendelijk. Mochten jullie het daar mee eens laat dan iets achter op https://www.facebook.com/Hi/posts/64502 ... tif_t=like zodat zij zich er ook bewust van worden.

Bij voorbaat dank,

Rick Bekkers

Dirkie

Re: Hi contract

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ricky3105 schreef:Hallo allemaal,

komende zomer ga ik voor zes maanden naar Shanghai. Helaas heb ik nog een abonnement bij Hi lopen en er is geen enkele manier waarop dat stil kan worden bevroren. Ik heb namelijk geen studentenabbo dus dan kan dat niet. Op geen enkele manier wordt met mij naar een oplossing gezocht....

Raar, maar oke ik heb een contract getekend en deze voorwaarden stonden daarin. Echter wil ik Hi ook laten zien dat het mij dwars zit, het raar is en niet klantvriendelijk. Mochten jullie het daar mee eens laat dan iets achter op https://www.facebook.com/Hi/posts/64502 ... tif_t=like zodat zij zich er ook bewust van worden.

Bij voorbaat dank,

Rick Bekkers
Feit 1 : U hebt een contract met HI
Feit 2 : U gaat voor 6 maanden naar het buitenland.
Vraag : Wat hebben deze 2 zaken met elkaar te maken
Antwoord : Niets.
En U geeft zelf dat U de voorwaarden kende en daar mee akkoord gegaan bent.
Maar Uw constatering is gelukkig wel correct: het zit U dwars. Jammer maar helaas.

Hi-Webcare

Re: Hi contract

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Rick,

Het is natuurlijk erg jammer dat je tijdens deze bijzondere ervaring geen gebruik kunt maken van een Hi Pauze. Bij onze nieuwe Hi Messaging Abonnementen is het inderdaad niet mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten.

Inmiddels hebben we dit ook met je besproken via Facebook. Sorry dat we je hierbij niet kunnen helpen.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Gesloten