LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hi extra verzekering 7,95 per maand

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
inge1989

hi extra verzekering 7,95 per maand

Ongelezen bericht door inge1989 »

Beste mensen,

vorig jaar juni heb ik een abonnement afgesloten bij een hi shop. Klonk allemaal leuk en aardig. Mooi toestel erbij. Ze boden toen een verzekering aan om erbij te nemen stel dat er iets gebeurde met het toestel. Aangezien het een redelijk nieuw toestel was met ditjes en datjes erop besloot ik dit te doen.

Er werd me verteld dat mijn toestel een jaar verzekerd was. Ik heb namelijk ook maar een 1 jarig abonnement genomen.

Na vele klachten over mijn toestel, ben al 5 keer naar de winkel terug geweest om dat ding te laten repareren tot mijn grote ergernis. Dat ter zijde. Ik ging gisteren terug naar de winkel in de veronderstelling dat er nou eens echt iets gedaan moest worden aan dat toestel omdat mijn verzekering tot mei loopt en ik voor die tijd een goede oplossing wil hebben!

Werd me met een lach verteld dat ik vast zit aan een verzekering van 3 JAAR!!!!! Dus dat ik tijd genoeg had. Ik was ziedend en ontsteld. Ik vandaag naar de klantenservice gebeld en werd er me verteld dat ik het niet op kon zeggen en het anders gewoon af moest kopen.

Ik ben erg teleurgesteld in de manier van communiceren van hi! Ik heb in de tijd dat ik een abonnement heb op hi nog nooit zoveel problemen gehad en ben erg echt klaar mee! Wilde per direct mijn abonnement stopzetten maar dat was dan ook weer niet mogelijk, moest ik maar na 4 juni terugbellen of een brief sturen.

Heeft iemand misschien tips hoe ik dit kan aanpakken, want ik ben echt niet van plan om iedere maand 2 jaar lang die verzekering te betalen. Hi heeft me destijds in de winkel verkeerd voorgelicht, hiervoor heb ik natuurlijk geen bewijs. Ik heb geen poot om op te staan... Tot mijn ergernis!

Als iemand mij kan vertellen hoe ik van die 3 jaar afkan. Of andere tips heeft, laat het alsjeblieft weten!! Erg bedankt alvast!!

Groetjes Inge

maybe

Re: hi extra verzekering 7,95 per maand

Ongelezen bericht door maybe »

Het lijkt me dat je een contract hebt moeten tekenen.

Wat staat hierop dan. Indien hier staat dat het een contract is van 3 jaar heb je zelf gewoon niet goed gekeken.

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

Wil je wel bij Hi blijven? Verleng dan je abonnement met een ander toestel en laat de verzekering daarop doorlopen. Dan betaal je er wel nog steeds voor maar heb je ook weer een verzekerd nieuw toestel.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Verzekering voor 3 jaar maar uitbetalen doen ze zelden....

Als jou toestel gestolen is krijg je een andere betere en je weet gelijk of ze iets doen!

Lees voor het tekenen altijd de achterzijde met voorwaarde.
Geloof nooit een verkoper die alleen maar provisie wil, meestal een flink bedrag van de verzekering is voor hem!

Tijdelijk een prepaid gebruiken of oude simlock vrije is mogelijk.
Als ze niet goed repareren heb je recht op nieuwe dus probeer het zo maar.

Hadden ze maar niet deze onzin moeten verkopen.
De kans dat ze niet uitbetalen is groot dus lees eerst de voorwaarden waar Uw aangifte aan moet voldoen!

Gesloten