Ik wil bij deze de kans aangrijpen om mijn gal te spugen over Hi a.k.a. de slechte en duurste leverancier van mobiele data.
Heb in 2010 een contract afgesloten voor 2 jaar voor een Blackberry bold NO LEASE daarna heb ik dit contract verlengd met nog eens 2 jaar en kreeg ik een iPhone.
Mijn abonnements-kosten gingen plotseling bij de nieuwe verlenging met 50% omhoog!!! Ik heb hiervoor nooit bij deze verlenging een nieuw contract ingezien of daadwerkelijk zelf getekend.
Kort gezegd ging ik van
abbonement1:
onbeperkt internet 27,- p.maand bel/sms bundel 1000 minuten sms
naar
abbonnement1 verlenging:
1000mb internet 50,- p.maand bel/sms bundel 1000 minuten sms
Ik vraag me sterk af hoe ik dan in hemelsnaam een toestel kan leasen?
Nu heb ik het contract opgezegd dit was trouwens een hele klus ik moest met 4 verschillende medewerkers praten van Hi bloedhond voordat ik eindelijk het contract kon beëindigen, het duurde zo'n 1,5 uur voordat ik het contract opgezegd kreeg.
Ik heb 4x schreeuwend gezegd: "IK WIL DIT CONTRACT BEEINDIGEN IK HOEF JE AANBIEDINGEN NIET!" Maar ze bleven maar door praten en deden er werkelijk alles aan om mijn contract te verlengen zelf de rekeningen van de afgelopen 2 maanden mij kwijt te schelden.
Nu komen ze na mijn opzegging van dit contract opeens dat het een lease toestel betreft dit stond onderin een brief die ik op 3 juni ontving. Tevens is plotseling mij Hi dashboard (waarop je kan inloggen als klant van Hi) veranderd met dat het een lease toestel betreft!!
Ik sta werkelijk perplex over de gang van zaken en waarmee Hi probeert zijn klanten er in te luizen!
1. Door veel te dure mobiele abonnementen aan te bieden!
2. Vervolgens door zijn klanten te misleiden aan het eind van de rit door het proberen te zeggen dat je een toestel heb geleased terwijl dit niet het geval is.
Ik raad daarom iedereen af om ooit gebruik te maken de diensten van Hi en daarbij tevens ook KPN!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi is klachtwaardig
-
Gebruiker00001
Hi is klachtwaardig
Laatst gewijzigd door Gebruiker00001 op 06 jun 2014 13:26, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Hi is klachtwaardig
Dat van dat gal spuwen snap ik nog, maar daarna echt niet meer. Hi biedt inderdaad veel te dure abonnementen aan, maar het is aan de consument (en dat ben je zelf) om daar al dan niet op in te gaan.Kees Autist schreef:Ik wil bij deze de kans aangrijpen om mijn gal te spugen
Ik sta werkelijk perplex over de gang van zaken en waarmee Hi probeert zijn klanten er in te luizen!
1. Door veel te dure mobiele abonnementen aan te bieden!
2. Vervolgens door zijn klanten te misleiden aan het eind van de rit.
En dat van het misleiden aan het eind van de rit is een gevolg van het leasen van een toestel. Als je het gewoon inleverd zijn er geen verdere kosten meer aan verbonden. Als je het toestel wilt houden, dan vragen zij een veel te hoge prijs, maar helaas, dat mogen zij ook, omdat er aan het begin van het contract geen prijs afgesproken is. Maar dat had je als consument aan het denken moeten zetten, toch?
-
Gebruiker00001
Hallo Dirkie,
Ik heb dus geen lease contract afgesloten. Hier is nooit sprake van geweest maar Hi probeert het gewoon. Vraag me af hoeveel mensen hierin trappen.
Heb een 2jarig No Lease contract (waarbij ik een Blackberry kreeg) verlengend met nog eens 2 jaar (waarbij ik een iPhone kreeg) Maar Hi probeert nu dus die laatste telefoon terug te krijgen of nog de klant een flinke duit geld af te pakken!
Hi zijn de grootse boefen!
Ik heb dus geen lease contract afgesloten. Hier is nooit sprake van geweest maar Hi probeert het gewoon. Vraag me af hoeveel mensen hierin trappen.
Heb een 2jarig No Lease contract (waarbij ik een Blackberry kreeg) verlengend met nog eens 2 jaar (waarbij ik een iPhone kreeg) Maar Hi probeert nu dus die laatste telefoon terug te krijgen of nog de klant een flinke duit geld af te pakken!
Ik heb al eens eerder geschreven dat het verlengen van een abonnement niet kan. Na 'afloop' van een abonnement kun je in principe 3 dingen doen, namelijkGebruiker00001 schreef:Hallo Dirkie,
- opzeggen
- niets (je abo loopt dan gewoon door tegen misschien hogere kosten)
- een nieuwe abonnement aangaan met andere voorwaarden die je niet leest.
De laatste is wat iedereen verlengen noemt, maar dat is het dus niet. En omdat je niet de voorwaarden lees, dacht je dat je nog een No Lease contract had maar dat was dus niet zo. Je bent gewoon een nieuw contract aangegaan met nieuwe voorwaarden.