LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi klanten afhandeling

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ErwinMaas

Hi klanten afhandeling

Ongelezen bericht door ErwinMaas »

Ik weet niet precies hoe ik moet beginnen maar ik ben gefrustreerd van Hi's klanten service.
Ik vraag me ook werkelijk af waarom Hi een klanten service heeft.

Sinds 8 februari 2014 heb ik een mijn contract bij Hi verlengd met een Hi 2013 Large 4G abonnement. Hierbij heb ik ook het toestel HTC One bestelt. Het eerste toestel wat ik kreeg werkte al niet naar behoren. Gelukkig kreeg ik hier direct een nieuw toestel voor. Nu na twee manden is ook het nieuwe toestel kapot. Wanneer ik met iemand bel kan diegene waar ik mee bel mij niet verstaan tenzij ik de telefoon op luidspreker zet. Ik heb niks geks gedaan met het toestel ineens konden ze me niet meer verstaan. Ik vind het slecht van HTC dat mijn toestel 2 keer stuk gaat. maar ik heb gewoon garantie dus daar maak ik me niet druk over.

Nu ging naar een Hi winkel om de telefoon af te geven en de telefoon op te laten sturen voor reparatie. Dat kan maar dan zit ik minimaal 2 weken zonder telefoon. Niks geen leen toestel of een oplossing ter compensatie van het feit dat ik minimaal 2 weken zonder telefoon zit. Ik heb gevraagt of zei niks voor mij konden betekenen maar nee in de voorwaarde staat dat ze dat niet doen dus doen ze dat ook niet.

Ik vind het zo raar dat wanneer een klant een probleem heeft met zijn toestel dat de klant het dan maar zelf mag gaan uitzoeken. Enige wat Hi doet is een RMA verzoek sturen naar HTC. Ik moet zelf een vervangend toestel zoeken. Waar ik hoogst waarschijnlijk geen 4g op heb. Toch laat Hi mij dan gewoon voor de tijd van gebruik mij het volledige bedrag betalen wat ik ze die maand verschuldigd ben. Ik betaal dan voor een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken. Niet van de 4g en niet van het toestel waar ik voor betaal.

Het mooiste is nog dat als je daar als klant staat er ook nog aan je wordt gevraagd of je nog een extra toevoeging op je abonnement wil zodat je nog even extra kan gaan betalen. Ik was al niet blij dat ik voor mezelf een oplossing moest zoeken voor mijn telefoon en dan vinden ze het ook nog nodig om mijn meer te laten betalen.

Ik heb een klacht hierover bij Hi ingediend. Dit is hun reactie:
"
Hi Erwin,

Bedankt voor je e-mail.

Helaas is het niet gelukt om je e-mail eerder te beantwoorden. Sorry hiervoor.

Wat vervelend dat je toestel defect is. Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Helaas ontvang je bij een defect toestel onder de voorwaarden van het contract geen vervangend leentoestel. Dit kan ik helaas niet voor je veranderen.

Ik kan me ook voorstellen dat je liever niet wil dat een verkoper je nog een duurder abonnement wil verkopen. Deze melding zal ik doorgeven aan de desbetreffende afdelingen om de service te verbeteren.

Helaas weet ik niet hoe het gesprek met de verkoper voor het afsluiten van het contract is verlopen. Het is namelijk wel zo dat er op verschillende momenten andere aanbiedingen gelden. In de toekomst komen er ook weer andere aanbiedingen. Je huidige lopende contract is alleen nu niet meer te wijzigen.

Groeten van Hi,

Ronald
Klantenservice Hi
"

wat moet ik hier nou mee?

encore

Re: Hi klanten afhandeling

Ongelezen bericht door encore »

Gewoon een tijdje lekker onbereikbaar zijn of je oude 3310 afstoffen. Voor de time-being red je dat echt wel. En ga je om echt belangrijke zaken zorgen maken. Of kun je je hersens niet gebruiken zonder telefoon en weet je niet meer hoe je moet ademhalen?

Gesloten