LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi mobiele abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ingetje123

Hi mobiele abonnement

Ongelezen bericht door Ingetje123 »

Ik heb 2 jaar een abonnement gehad via Hi. Ik heb deze meer dan een half jaar vantevoren opgezegd. Eind datum was eind september 2006. Ik kreeg daarna nog 3 rekeningen. 1 daarvan moet ik nog terug krijgen en 1 heb ik terug laten storten. Tot op heden ben ik nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen en als ik een rekening had terug gestort dan werd er gezegd dat ze die gecompenseerd hadden, terwijl ik die niet hoefde te betalen. Ik word er gek van. Wekelijks hang ik aan de lijn voor mijn geld. Tot op heden is het nog niet gelukt. Ik krijg dan te horen dat ze mijn mailtje hebben doorgestuurd naar een andere afdeling en dat ik binnen 20 werkdagen !! wat te horen zal krijgen. Als ik vraag om me door te verbinden met die afdeling, dan kan dat niet.
Heeft iemand nog meer slechte ervaringen met Hi? Ik ben nl. van plan om stappen te ondernemen, want ik sta in mijn recht en ik heb recht op mijn eigen geld die ze van mijn rekening hebben afgehaald. :(

m.h.theulen

Re: Hi mobiele abonnement

Ongelezen bericht door m.h.theulen »

Ik heb ook ontzettend slechte ervaringen met mijn Hi-abonnement. Ik kreeg steeds seks berichten op mijn mobieltje (waarschijnlijk) van de vorige eigenaar. Ben 3 maanden bezig dit ongedaan te maken maar alles mislukte. Ja na vier maanden kreeg ik een telefoniste van KPN aan de lijn die mij wel een bedrag van 100 euro wilde vergoeden. Er waren door mij zo.n 350 euro betaald (ja automatisch afgeschreven). Ik heb Hi een brief geschreven met een kopij naar KPN pas toen werd deze actie ondernomen zoals boven omschreven. Ik heb Hi en KPN verweten dat ze een criminele actie ondersteunen met mijn geld. Ik heb echter de beloofde 100 euro nog steeds niet terug en ga zeker te weten mijn abonnement met Hi opzeggen.

Gesloten