LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HI prePay
HI prePay
HI maakt reclame dat het versturen van SMS "voortaan" € 0,09 kost. Dat is niet waar. Als je naar een buitenlands nummer SMSt kost het je €0,29 zeggen ze. Dat klopt ook niet. Want ik heb 4 Sms’jes verstuurd naar vier verschillende buitenlandse nummers en er is een bedrag van € 0,96 van mijn beltegoed afgeschreven. (kunnen ze rekenen?) Ik heb hierover HI gemaild waar geen antwoord op kwam. Ik belde consumentenlijn 0900-2005200 (kost €0,35 p/m). drie keer de verbinding verbroken na 3 minuten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. In totaal ben ik ongeveer € 6,- kwijt en krijg ik een knul aan de lijn die nergens van weet. Om mijn € 0,60 terug te krijgen ben ik € 6,- kwijt. Is het toevallig dat het informatienummer ook € 0,35 kost. KPN wordt snel rijk door op deze manier klanten op te lichten.
Heeft iemand ook dit soort ervaringen met KPN of HI?
Re: HI prePay
4 x 29 cent is bij mij nog steed 1,16. Waarom ga je in godsnaam 6 euro uitgeven om 60 cent terug te krijgen. En dan vervolgens te horen dat je 20 cent te weinig hebt betaald. Hahahahaha, kun je nog eens gaan bijbetalen ook!! DOMDOMDOM
EN hoe kom je aan die 60 cent?? Kan ik ook nergens uit halen?? Snap je 't zelf nog wel?
Volgens mij gaat het niet om de 6o cent. Reclamemakers misleiden de consument.
Hoe ik aan die 60 cent kom. simpel 4X9=36. Ze hebben van mijn beltegoed 96 cent afgeschreven. 96-36=60.
Ik heb een hi abbonement en ik betaal geen 6 cent voor een smsje... maar vééél duurder waardoor ik nu heel erg in de problemen zit met mn ouders. ik heb een abbonement van 225 belminuten/450 smsjes en ik had 351 smsjes en nog paar x gebeld en ik zou er niet overheen kunnen zitten. en mn abbonement kost 30 euro en ik heb nu nog 17 euro bij moeten leggen. ze lichten echt mensen op idd!
ze lichten helemaal niemand op, jij hebt gewoon nog het ouwe hi abonnement, je moet het om laten zetten naar het nwe hi abonnement met het lage sms tarief!
1. Je zegt zelf:
4. Je hebt betaald:
6. En wat doe jij? Je wordt boos en je gaat voor € 6,- telefoneren. Wil je zo graag die 20 cent extra betalen? Stommeling ...
2. De kosten hiervan zijn:ik heb 4 Sms’jes verstuurd naar vier verschillende buitenlandse nummers
3. Jij zou dus moeten betalen: 4 X € 0,29 = € 1,16.Als je naar een buitenlands nummer SMSt kost het je €0,29 zeggen ze.
4. Je hebt betaald:
5. Je bent dus voor € 0,20 gematst. Da's boffen .....er is een bedrag van € 0,96 van mijn beltegoed afgeschreven.
6. En wat doe jij? Je wordt boos en je gaat voor € 6,- telefoneren. Wil je zo graag die 20 cent extra betalen? Stommeling ...