LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi slechte klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MelaniedeWijs

Hi slechte klantenservice

Ongelezen bericht door MelaniedeWijs »

Goedemorgen,

Deze ochtend heb ik contact opgenomen met de Hi ''klantenservice''.
Ik heb vorige week een sms ontvangen van Hi, dat ik nu overal retesnel 4G internet zou moeten hebben.
Na een week heb ik nog steeds geen 4G, dus ik vroeg me af hoe dat dit komt.

Persoonlijk heb ik weinig verstand van telefoons en heb daarom voor het afsluiten van mijn abonnement ook gebeld met Hi, voor advies.
Ik werd vriendelijk geholpen, er werd gekeken naar mijn verbruik en welk abonnement daar dan het beste bij zou passen.
De mevrouw zei dat ik een 4G abonnement moest nemen, dat was nu nog niet aan de orde, maar dan krijg ik tot die tijd onbeperkt internet en daarna krijg ik retesnel 4G.
Ik geloofde haar en het klonk goed en heb dus een 4G abonnement afgesloten.
Maar nooit is mij gevraagd wat voor telefoon in heb.

Vanochtend belde ik naar de klantenservice om te vragen waarom ik nog steeds geen 4G internet heb.
Meteen werd mij gevraagd wat voor telefoon ik heb. Een IPhone 5.
Nou mevrouw daar kan geen 4G op, werd mij verteld.
Ik vroeg hoe het mogelijk was dat mij een 4G abonnement was aangesmeerd, terwijl ik er geen gebruik van kan maken.
Toen werd mij meerdere malen verteld dat het algemeen bekend was.
Ik voelde me meteen op m'n plek gezet. Ik wist dit niet terwijl het algemeen bekend blijkt te zijn.
Hierna heb ik het aan een aantal vrienden van mij gevraagd en ook zij wisten dit niet, dus blijkbaar toch niet zo algemeen bekend.
Er werd geen oplossing geboden voor dit probleem.

Ik ben zwaar ontevreden over de afhandeling van deze kwestie.
De vorige keer dat ik belde werd ik ook al snel afgewimpeld en had daarom deze keer aangegeven dat ik terug gebeld wilde worden, om mijn mening te geven over de Hi klantenservice en dat heb ik ook zeker gedaan.

Graag zou ik zien dat dit op een gepaste manier opgelost wordt.
In mijn ogen heeft Hi een fout gemaakt bij het afsluiten van mijn abonnement.
Daar hadden ze moeten vragen wat voor telefoon ik heb, ik zou graag zien dat deze fout recht gezet wordt.

Gr. Melanie

kaaskop 43

Re: Hi slechte klantenservice

Ongelezen bericht door kaaskop 43 »

Ik had begrepen dat KPN in de loop van dit jaar met een fix zou komen voor de iphone 5.
Ik zou dit nog even navragen als ik jou was.
Het probleem zit hem in de gebruikte frequentie, deze wijkt af bij de iphone 5.

mghaforian

Ongelezen bericht door mghaforian »

ZEER ONTEVREDEN KLANT VAN HI.
Hallo allemaal, nog geen jaar geleden heb ik een abonnement bij Hi afgesloten voor 1 jaar. Daarbij heb ik een Samsung Galaxy S4 genomen. Het afgelopen jaar heb ik vele klachten gehad mbt het disfunctioneren of niet goed werken van mijn telefoon EN heb ik een zeer slechte service gehad van Hi bij het helpen met mijn problemen. Na vele telefoontjes met de klantenservice en bezoeken van de belwinkels ben ik tot de conclusie gekomen dat Hi mij niet gaat helpen via de reguliere weg. Vandaar dat ik andere wegen probeer om mijn onvrede te uiten. Ik betaal voor een dienst maar krijg er niet op een redelijke manier de juiste kwaliteit en diensten voor terug. Ik hoop dat mijn verhaal mensen bereikt waardoor zij gewaarschuwd zijn alvorens zij gebruik gaan maken van de diensten van Hi.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

mghaforian schreef:ZEER ONTEVREDEN KLANT VAN HI.
Hallo allemaal, nog geen jaar geleden heb ik een abonnement bij Hi afgesloten voor 1 jaar. Daarbij heb ik een Samsung Galaxy S4 genomen. Het afgelopen jaar heb ik vele klachten gehad mbt het disfunctioneren of niet goed werken van mijn telefoon EN heb ik een zeer slechte service gehad van Hi bij het helpen met mijn problemen. Na vele telefoontjes met de klantenservice en bezoeken van de belwinkels ben ik tot de conclusie gekomen dat Hi mij niet gaat helpen via de reguliere weg. Vandaar dat ik andere wegen probeer om mijn onvrede te uiten. Ik betaal voor een dienst maar krijg er niet op een redelijke manier de juiste kwaliteit en diensten voor terug. Ik hoop dat mijn verhaal mensen bereikt waardoor zij gewaarschuwd zijn alvorens zij gebruik gaan maken van de diensten van Hi.
Je verhaal is niet echt duidelijk, het lijkt me dat je meer kans hebt op het vinden van medestanders als je uit de doeken doet wat er zoal mis is met dat toestel, en wat Hi er wel/niet aan heeft gedaan.

Alexis2169

Ongelezen bericht door Alexis2169 »

Ook ik ben zeer ontevreden over de klantenservice van Hi.
Al ruim 10 jaar (als het niet langer is) een trouwe klant en had nooit problemen, zowel niet met mijn telefoon als met de gesprekken van de klantenservice maar de afgelopen 2 jaar merk ik dat het te woord staan van klanten niet echt meer met respect verloopt.
Heb nu 4 iphones op mijn naam staan voor het hele gezin (Lease toestellen) en heb nog nooit zoveel problemen gehad met de toestellen dan die ik in al die jaren daarvoor heb gehad dus belt wat vaker met de klantenservice als ooit daarvoor.
Als je contact op neemt met de klantenservice is er het woord "U" niet meer te horen, je word aangesproken met je, jij en jou en als je dan aangeeft met U aangesproken te willen worden (ik heb nml in mijn opvoeding geleerd mensen die je niet kent en ouder zijn dan jou met U aan te spreken) dan word er gezegd dat hi nu eenmaal een provider is voor jongeren en dat dat hun beleid is.....dus moet je het als oudere klant nu maar met jij en jou doen.....waar is het respect gebleven voor de (oudere) klant?
Gisteren belde mijn vriend omdat de iphone van mijn jongste zoon het niet meer naar behoren deed en ook toen was het weer jij, je en jou en toen hij vroeg of hij met U aangesproken kon worden werd hij onbeleefd ter woord gestaan maar ze zou hem doorverbinden met de persoon die hem het beste te woord kon staan en helpen bij het probleem.
Helaas deze dame mevrouw Hobma, dacht dat haar lijn dicht was en riep tegen haar collegás "Jeetje wat een klootmongool". Dit ging dus over mijn vriend. Mevrouw had niet in de gaten dat de lijn nog openstond en toen zij weer opnam omdat ze dacht een andere klant aan de lijn te hebben, was dit dus nog steeds mijn vriend die haar dus wel duidelijk maakte dat hij er niet van gediend was voor klootmongool uitgemaakt te worden. Ze ontkende het gezegd te hebben en als ze het toch zou hebben gezegd wilde ze bij deze haar excuses aanbieden maar goed het kwaad is dan al geschied. Hij wilde doorverbonden worden met een leiding gevende en die zou hem de volgende dag terug bellen, dit gebeurde idd en werd afgewimpeld met "wij hebben niet kunnen constateren dat "JE" bent uitgescholden door onze medewerkster" en daar mag je het dan mee doen.Klacht is ook niet meer behandeld en opgenomen. Ik kan het fout hebben maar dacht dat de gesprekken werden opgenomen, dan is dat toch terug te vinden??
Dit was het zoveelste incident met de klantenservice gezien ze zich nu op de jongeren richten, blijken de oudere klanten van Hi zich er maar bij neer te moeten leggen dat ze ook gewoon met jij en jou worden aangesproken en word uitgescholden als het ze niet bevalt wat je zegt.
Hoor deze klachten steeds vaker om me heen, ik heb 4 abonnementen bij Hi voor elk gezinslid 1, maar dit zijn dan ook de laatste, peins er niet over nog te verlengen.
Ook heb ik een aantal maanden geleden gebeld omdat we financieel door baanverlies het niet meer konden betalen en vroeg of coulance mogelijk was of de abonnementen tijdelijk te kunnen bevriezen en voort te zetten als het beter ging, want de kosten aan Hi zijn +/- 250,00 euro per maand voor de 4 abonnementen samen en al kon ik er maar 2 opzeggen d.m.v coulance was ik al blij, maar kreeg als antwoord dat dat niet kon, want ze waren geen liefdadigheid instelling en dat dat ons probleem was dat we het financieel niet meer aan konden. Natuurlijk is dat ons probleem maar je hoopt als jaren oude klant een beetje respect en begrip te krijgen ook al kunnen ze niet aan je aanvraag voldoen, zeg dan dat is vervelend maar helaas wij kunnen niet aan uw aanvraag voldoen dan met een antwoord dat is jou probleem en niet dat van ons.
Ook kreeg ik een keer iemand aan de lijn, iemand met een buitenlands accent maar kon deze jongeman gewoonweg echt niet verstaan en excuseerde mij daar ook voor en dus vroeg beleefd of ik door verbonden kon worden met iemand anders en toen werd ik uit gemaakt voor rassist en werd er opgehangen.
Sorry maar voor mij geen Hi meer.

Gesloten