Ik heb de HTC One X besteld met smartcare service inmiddels 2 maanden terug. top toestel trouwens!
maar helaas ben ik net iemand met de bekende problemen met de wifi chip (losse contactjes: http://www.androidworld.nl/120679/htc-e ... aangepast/) en mijn scherm detecteerd input die er niet is. (zie dit filmpje op 2.34 minuten http://www.youtube.com/watch?v=dkB2JHuyJec)
heel vervelend allemaal maar hier kan Hi natuurlijk weinig aan doen.
smartcare gebeld en vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers. Er waren wat problemen met de eerste afspraak maar een dag later kon de telefoon alsnog opgehaald worden. ik kreeg een vervangend toestel met android 2.3, helaas dus niet met hetzelfde besturingssysteem waardoor vele applicaties niet werkte op het vervangende toestel maar vooruit het zou binnen 2 weken gerepareerd worden.
de problemen begonnen bij het terugleveren van het toestel.
Dinsdag: ik zie op internet dat mijn toestel klaar is en bel smartcare voor het terugleveren van het toestel en maak een afspraak voor as Donderdag middag.
woensdag: ik wordt gebeld door smartcare om een afspraak te maken, ik vertel de medewerkster dat ik al een afspraak heb staan voor donderdag. Mij wordt verteld dat dit niet zo is (ik lieg?). maar voor vrijdag kan ik wel een afspraak maken. ik ga hiermee akkoord.
donderdag wordt ik opnieuw gebeld, of ik een afspraak wil maken voor het terugleveren van het toestel. ik vertel de medewerker dat dit al de 2e nieuwe afspraak zou worden en dat ik inmiddels vrijdag een afspraak had. helaas stond dit niet in het systeem ondanks het bevestigende mailtje wat ik had gehad en was het ook niet meer mogelijk om vrijdag de afspraak na te komen. maandag zou wel een optie zijn. dus beter iets dan niets en maandag tussen 1 en 4 een afspraak gemaakt en opnieuw mn vrije middag verplaatst bij mijn baas.
maandag: in de ochtend krijg ik een smsje, met de info; wij komen langs tussen half 3 en half 5, dus ik dacht kijk nu gaat het toch echt lukken, maar na de hele middag thuis te zijn gebleven geen smartcare busje voor de deur. dus om 6 uur maar gebeld en te horen gekregen dat ze weleens uitloop hebben. nog even geduld. om 8 uur echter nog niets vernomen en opnieuw gebeld maar helaas was er niemand meer aanwezig die iets nuttigs kon doen dus dinsdag ochtend opnieuw bellen.
dinsdag: inmiddels zijn we dus een week verder, maar na het bellen van 1200 en opnieuw te zijn doorverbonden naar smartcare (het is erg druk daar dus regelmatig werd gevraagd op een later tijdstip opnieuw terug te bellen na 15 min in de wacht te staan) werd mij verteld dat het pakketje wel was bezorgd. aangezien dit toch niet kon omdat ik het niet had gehad was ze even uit het veld geslagen en zei ze dat het dan nog wel moest komen en ik dan maar af moest wachten. vriendelijk gedag gezegd en maar opnieuw gebeld hopend op een andere medewerker. Deze kon mij vertellen dat mijn pakketje bij TNT lag omdat mijn telefoon niet werd teruggeleverd via smartcare ik kon TNT hierover bellen, het nummer gekregen (het verkeerde btw.) en uiteindelijk de goeie TNT aan de lijn gekregen via de medewerkers van TNT. aan de lijn bij TNT express konden ze mij vertellen dat ik een tracking nummer of ordernummer moest hebben, maar ze konden in ieder geval zien dat mijn order er maandag en dinsdag beide sowieso niet ingepland stonden door naar alle orders te kijken in de regio eindhoven.
uiteindelijk werd ik donderdag gebeld door TNT om een afspraak te maken en is mijn toestel teruggeleverd.
ik heel blij! eindelijk mijn toestel terug.
ik start hem op en test meteen het WIFI signaal en die blijkt nog steeds zwak. Bijgevoegd in het zakje vind ik inderdaad een kaartje HTC heeft geen fouten kunnen vinden in uw toestel, mocht u toch nog problemen ondervinden belt u dan met HTC. Ze hebben dus in de 3 weken dat ze het toestel hadden er niets mee gedaan! Aangezien de problemen met de HTC overal onderkent worden moet hier toch in ieder geval naar gekeken worden.
dus ik bel HTC en die verteld mij dat in de probleem omschrijving stond die zei hadden gehad dat het toestel niet opstart?????? heel vreemd!
daarnaast was het toestel niet naar een officieel HTC reparatie punt gestuurd, wat ook heel vreemd was.
Hi klantenservice maar weer gebeld. het was allemaal heel jammer, maar op de donderdag dat ik belde was het helaas niet mogelijk om binnen 4 uur langs te komen. woensdag was wel een mogelijkheid. ik dacht nog woensdag en vrijdag even door de war gehaald? maar nee hoor de 4 uurs service was veranderd naar een 144 uurs service, het was blijkbaar heel erg druk. deze week vertraging in de service betekend ook dat ik geen toestel zal hebben tijdens mijn vakantie met WIFI dus mijn hele vakantie zonder WIFI bereik zal moeten doen en dus via het dure 3G of HSDPA netwerk op internet zal moeten.
gebeld om een klacht in te dienen, zou binnen een half uurtje terug gebeld worden, maar dit is helaas niet gebeurd en nu zijn we 3 uur verder.
zal zo maar eens terugbellen om opheldering.
hoop jullie spoedig te updaten dat dit alsnog word opgelost. en ik tijdens mijn vakantie gewoon mijn toestel kan gebruiken, anders heb ik voor niets een carkit gekocht....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi smarcare
-
Hi-Webcare
Re: Hi smarcare
Hi Rikkurd,
Het is jammer om te zien dat jij deze ervaringen hebt. Op het Hi Forum hebben wij elkaar ook gesproken. Als het goed is, is jouw probleem inmiddels opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je me op het Hi Forum te vinden.
Je mag ons altijd een berichtje sturen als er iets is. Klik hiervoor op de onderstaande link.
https://forum.www.hi.nl/
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Het is jammer om te zien dat jij deze ervaringen hebt. Op het Hi Forum hebben wij elkaar ook gesproken. Als het goed is, is jouw probleem inmiddels opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je me op het Hi Forum te vinden.
Je mag ons altijd een berichtje sturen als er iets is. Klik hiervoor op de onderstaande link.
https://forum.www.hi.nl/
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
het probleem is inderdaad compleet naar tevredenheid opgelost
-
Hi-Webcare
Dat is erg fijn om te horen Rikkurd!
Groetjes,
Christy