Hallo lezers,
Omdat mijn laatste telefoonrekening de pan uit rees, heb ik ervoor gekozen om een sms bundel aan te schaffen bij mijn hi abbonement.
Daarop heb ik telefonisch contact gezocht met hi en de bundel zou de volgende dag ingaan. Vanaf die tijd ben ik me suf gaan smssen en ben gestopt met bellen..
Via een sms kun je controleren hoeveel van de 1000 smssjes je gebruikt hebt tot dan toe. Na dit enige malen geprobeerd te hebben en er steeds werd aangegeven dat ik geen bundel had, heb ik contact opgenomen met hi klantenservice.
Op dat moment was ik al enigsinds ongerust, want ik dacht: wat als het niet in de computer staat. Dan kan ik natuurlijk nooit bewijzen dat ik gebeld heb. Maar gelukkig was dat niet het geval en de medewerkster aan de telefoon zei dat ik inderdaad de bundel had aangevraagt, maar dat deze per abuis nog niet was geactiveerd op mijn abbonement.
Om een lang verhaal kort te maken, heb ik daarna nog meerdere malen met hi aan de telefoon gehangen ( tja ik wilde eigenlijk zo min mogelijk bellen), alwaar ze de fout erkende en uiteindelijk een e mail zouden sturen naar een technische afdeling van hi.
Nu kreeg ik 2 dagen geleden mijn rekening binnen van hi en je raad het al....... bijna 100 euro sms kosten.
Ik maakte me in de eerste instantie niet zo druk, omdat het probleem bekend was bij hi, maar toen ik ze belde zei de medewerkster dat ze de rekening niet terug kon draaien en dat ik deze dus gewoon moet betalen.Als het e.e.a. verwerkt was, zou het bedrag in mindering worden gebracht op mijn volgende rekening (en) en/of rekeningen zouden komen te vervallen
Ik heb de vrouw uitgelegd dat ik dit geld niet heb en wel het gedeelte wil betalen buiten de sms kosten. Ze gaf aan het heel vervelend te vinden, maar als ik de rekening niet zou betalen zou ik worden afgesloten en herinnering en aansluitingskosten moeten betalen.
Natuurlijk heb ik inmiddels een klacht ingediend per e mail, maar tegen de tijd dat ik hier antwoord op heb, is mijn herinnering al de deur uit of verstreken.
Mis ik nou iets of zou dit gewoon niet mogelijk mogene zijn? Ik kan toch niet verplicht worden om kosten te betalen die ik helemaal niet gemaakt heb?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hi sms bundel. schandalige service
-
Hi-Webcare
Re: hi sms bundel. schandalige service
Wanneer je recht hebt op een creditering zal deze op je eerstvolgende telefoonrekening in mindering worden gebracht. Het is adminstratief niet mogelijk een creditering in mindering te brengen op een telefoonrekening die reeds is aangemaakt. Het is ook niet mogelijk een gerectificeerde telefoonrekening aan te maken. Hierdoor wordt de creditering in mindering gebracht op je eerstvolgende telefoonrekening.
Wanneer er dan nog een restant is van de creditering zal dit restant op je daaropvolgende telefoonrekening in mindering worden gebracht. Indien er daarna nog een restant is zal dit worden teruggestort op je bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
Wanneer er dan nog een restant is van de creditering zal dit restant op je daaropvolgende telefoonrekening in mindering worden gebracht. Indien er daarna nog een restant is zal dit worden teruggestort op je bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Lotte
Hi Webcare
Re: hi sms bundel. schandalige service
En dat is nu net mijn probleem.
Mijn vorige rekening is mij dit ook beloofd echter dus niet gebeurt, daar mijn nieuwe rekening weer 181 euro aan sms kosten had, door een achterstand bij hi. Hoeveel van deze (veel te hoge ) rekeningen zal ik moeten gaan betalen?
Mijn vorige rekening is mij dit ook beloofd echter dus niet gebeurt, daar mijn nieuwe rekening weer 181 euro aan sms kosten had, door een achterstand bij hi. Hoeveel van deze (veel te hoge ) rekeningen zal ik moeten gaan betalen?