LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hi vakantiebundel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
j020

hi vakantiebundel

Ongelezen bericht door j020 »

ik dacht hoera, op vakantie! vakantiebundel aanvragen met hi en klaar is klara.
helaas was dat pas het begin. ik zat in turkije en de vakantiebundel is alleen voor de eu.
ok mijn eigen domme fout maar dat hi de rekening op laat lopen tot 700 euro en zonder ook maar enig bericht mijn telefoon afsluit? ik vind het geen stijl hoor. ik zit nooit boven mijn bundel per maand dus als er eens een uitschieter van 100 euro is, misschien zelfs 200 dat kan. maar ze moeten toch ook wel snappen dat als de kosten opeens omhoog schieten er misschien wel iets mis is? als klap op de vuurpijl belde ik hen vandaag (zoals de klantenservice medewerker adviseerde) om mijn telefoon weer te activeren maar dat kon niet omdat de betreffende afdeling er in het weekend niet is. wat WEL kon, was het verschuldigde bedrag in 1x betalen en dan een fax sturen. dan kon er opeens wel direct geactiveerd worden. interessante gang van zaken. eenmaal weer in NL was mijn telefoon wel gewoon geactiveerd dus het was blijkbaar gewoon een rotstreek om ervoor te zorgen dat ik in 1x zou betalen.
lekker cashen zo, hi!!

j020

Re: hi vakantiebundel

ps op de site staat

Bij het aanzetten van de Hi Vakantie Internetbundel vervalt het automatische EU MB-limiet van €59,50. Je krijgt daar een EU MB-limiet van €9,95 voor terug en een tegoed van 100Mb. Maak je geen gebruik van de Hi Vakantie Internetbundel dan blijft het EU MB-limiet van €59,50 geldig. Om te voorkomen dat je voor verrassingen komt te staan, hebben we ook buiten de EU een MB-limiet van €59,50 ingesteld. Lees meer over het MB-limiet en wat je nu al kunt instellen.

http://www.hi.nl/Over-Hi/Buitenland-por ... bundel.htm

betekent dat dat als ik de vakantiebundel NIET had aangevraagd, ik maar 59.50 kwijt was geweest? :?:

Lisadb

Ongelezen bericht door Lisadb »

Let op wanneer je een Hi vakantie internetbundel hebt en je een sms van Hi ontvangt.

"Hi, de datalimiet van 50 euro (excl. BTW) of 100MB (Vakantie Internetbundel) is bereikt. Ter bescherming tegen hoge kosten sluiten we preventief je internet af. Wil je toch blijven internetten dan kan dit natuurlijk. Sms dan 'ja' naar 1330. Als je een Vakantie Internetbundel hebt betaal je per 100MB weer 10 euro, tot een maximum van 100 euro. Hierna betaal je 50 eurocent per MB. Je ontvangt van je verbruik geen 80% en 100% notificaties meer."

Dit gaat niet op als je niet in een EU land bent, en als je in de veronderstelling bent dat dit wel zo is, schieten de kosten omhoog door deze dubbelzinnige sms. Er zijn deze zomer honderden mensen de dupe geworden van deze dubbelzinnige informatie. En Hi neemt haar klanten die erover bellen niet serieus. Dus bij deze is er een facebook pagina gestart om Hi klanten te waarschuwen, en om gedupeerden te helpen!

Ik wil niet spammen, maar vind dan Hi misbruik maakt van de situatie en hierdoor op een slinkse manier heel veel geld verdient!

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Tevens zit er altijd een vertraging bij buitenlandse netwerken in het doorgeven van deze kosten dus een waarschuwing is daarop is niet reeël. Door het uitzetten van het limiet wat je in het buitenland mag gebruiken worden deze kosten dus op de abonnee verhaald. Zet je dus deze vakantie bundel niet aan dan zijn alle kosten vanaf 59,50 voor de Provider in dit verhaal dus Hi.

Hier zou ik wel graag bij willen vermelden dat T-Mobile en Vodafone dezelfde werkwijze toepast.5

MVG,

Henk

j020

Nou na een twitter bombardement zijn we tot een overeenstemming gekomen, ik betaal hen 50 euro.
Fijn en netjes maar als je dus geen stampei maakt dan betaal je dus de volle pond.
Plus, de helft van de vakantie verpest omdat er een donderwolk van 700 euro boven me hing
maar goed, opgelost dus! dan nog blijft het schandalig natuurlijk.
De FB pagina is trouwens compleet leeg?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

j020 schreef:Nou na een twitter bombardement zijn we tot een overeenstemming gekomen, ik betaal hen 50 euro.
Fijn en netjes maar als je dus geen stampei maakt dan betaal je dus de volle pond.
Plus, de helft van de vakantie verpest omdat er een donderwolk van 700 euro boven me hing
maar goed, opgelost dus! dan nog blijft het schandalig natuurlijk en zal ook zeker de fb pagina checken!
Ach, zo hebben we het als kind met de opvoeding al meegekregen hè? Als je maar flink op de grond stampt en goed hard schreeuwde, kreeg je vanzelf je zin.

Gesloten