| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoge rekening door SMSjes
-
J.Zwetsloot
Hoge rekening door SMSjes
Hallo,Ik kreeg in Januari 2008 de telefoonrekening van december van Vodafone,schrik ik mij bijna een hardverlamming.Ik heb een mobieltje dat ik alleen maar gebruikte(nu allang niet meer)als ik onderweg was.I als chauffeur om toch berijkbaar te zijn als er onverhoopt iets mocht gebeuren.Ik ben nu 72 jaar en ben nu echt gestopt met werken.Normaal betaal ik voor mijn abbonnement 18,94euro per maand nu moest ik 104,82euro betalen.Er stonden ineens 55 smsberichten op de rekening wwar ik niet om gevraagd heb terwijl ik niet eens weet hoe je dat moet doen,ik ben niet zo technisch.Ik betaalde automatisch via de bank en heb het bedrag terug laten storten.De rekening van Januari was ook aal hoog door smsjes nl.71,42 euro.Nu heeft Vodafone mijn telefoon geblokkeerd en mij op de zwarte lijst gezet bij BKR en preventel.Dat vind ik geen manier van doen van Vodafone.Ik betaal mijn abbonnement gewoon door tot aan het einde van mijn contrakt Sept. 2009.Ik heb al een hele brief wisseling met Vodafone gehad maar niets helpt.Ik heb nu als laatste een brief gestuurd dat als zij dit door zetten ik een brief van onvermogen ga halen en zal als het moet procederen tot aan het Europese hof,dit kost mij 50,00euro en hun "ietsje"meer.Dit geld besteed ik liever op deze manier dan het te besteden aan Fa's die Z.G.N allerlei smsjes versturen en die ik dan zou moeten betalen.Ik ben nog steeds van mening dat het onbegrijpelijk is dat Vodafone zich met dit soortschimmige Fa's inlaat en er dan nog aan verdient ook.Het is nu 23 Aug.en ben nieuwsgierig wat voor antwoord ik krijg.
Re: Hoge rekening door SMSjes
Kijk of u aan de hand van de volgende links u kunt afmelden voor de smsdiensten.
hier klacht indienen
hier over afmelden
hier diensten blokkeren
site over sms afmelden
---------------------------------------------------
zie hier
Hier kunt u zien wie de smsdiensten verstuurt en daar kunt u proberen het geld terug te vorderen.
U bent Vodafone helaas het geld verschuldigd .Schrijf een brief aan Vodafone dat u de betalingsachterstand alsnog voldoet en verzoek hen zodra deze betaling binnen is de melding bij Preventel en BKR ongedaan te maken + opheffen van blokkering van uw telefoonnummer.
Als het u niet lukt om de diensten af te melden meldt dan hier om welke diensten het gaat, dan krijgt u wel hulp. Ziet u dat allemaal niet zitten koop dan een nieuwe simkaart in combinatie met een nieuw nummer wat u als geheim nummer wilt gebruiken en geeft aan bij de Vodafonewinkel dat u die wilt gebruiken bij uw oude contract nadat Vodafone de blokkering van uw account heeft opgeheven
hier klacht indienen
hier over afmelden
hier diensten blokkeren
site over sms afmelden
---------------------------------------------------
zie hier
Hier kunt u zien wie de smsdiensten verstuurt en daar kunt u proberen het geld terug te vorderen.
U bent Vodafone helaas het geld verschuldigd .Schrijf een brief aan Vodafone dat u de betalingsachterstand alsnog voldoet en verzoek hen zodra deze betaling binnen is de melding bij Preventel en BKR ongedaan te maken + opheffen van blokkering van uw telefoonnummer.
Als het u niet lukt om de diensten af te melden meldt dan hier om welke diensten het gaat, dan krijgt u wel hulp. Ziet u dat allemaal niet zitten koop dan een nieuwe simkaart in combinatie met een nieuw nummer wat u als geheim nummer wilt gebruiken en geeft aan bij de Vodafonewinkel dat u die wilt gebruiken bij uw oude contract nadat Vodafone de blokkering van uw account heeft opgeheven