| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands nieuwe, geen bereik.
Hollands nieuwe, geen bereik.
Mijn mobiele abonnement is na veel omwegen eindelijk ingegaan op 15 okt. Door een grote fout bij Hollands Nieuwe was ik mijn 500 mb en 275 belminuten al binnen 1,5 dag kwijt. Ik had zelf voor hooguit 2 mb verbruikt en ik had in totaal 20 min. gebeld met de service van Hollands Nieuwe omdat mijn internet niet functioneerde door een andere fout bij hen. Na twee weken uitvoerig bellen, dat veel geld kostte, en het verplicht opwaarderen van mijn tegoed omdat ik HN anders niet meer kon bereiken, is dit probleem deels opgelost door mij 500 mb bij te schrijven op maandag 29 oktober, en ik kreeg 40 belminuten ter compensatie, niks dus! En ook de 5 euro kreeg ik niet terug! Vervolgens heeft mijn mobiel 1,5 dag naar behoren gefunctioneerd met het abonnement van HN en vanaf woens. 31 okt heb ik nu totaal geen netwerkbereik meer met mijn mobiel. Het kan niet anders zijn dan dat HN hier verantwoordelijk voor is en wederom een grote fout heeft gemaakt (andere sim-kaart functioneert prima in mijn mobiel dus daar ligt het niet aan), deze fout wordt echter weer!! niet opgelost. Inmiddels wil ik niets liever dan zo snel mogelijk van HN af!
Re: Hollands nieuwe, geen bereik.
Hoi Marieke,
Het lijkt wel of je mijn verhaal schrijft.
Ik heb precies het zelfde met Hollands nieuwe.
Al een tijd geen internet verbinding meer en als ik ze bel hang ik na 10min maar weer op want je krijgt steeds het zelfde bandje te horen.
Ook de mail die ik hun heb gestuurd krijg ik maar geen antwoord op.
Tja wat moet je dan ???
Ik ga radar hier over schrijven en hopelijk gaan hun hier iets mee doen,want ik hoor veel negatieve verhalen over hollands nieuwe.
Groetjes inge
Al een tijd geen internet verbinding meer en als ik ze bel hang ik na 10min maar weer op want je krijgt steeds het zelfde bandje te horen.
Tja wat moet je dan ???
Ik ga radar hier over schrijven en hopelijk gaan hun hier iets mee doen,want ik hoor veel negatieve verhalen over hollands nieuwe.
Groetjes inge
-
hollandsnieuwe
- verified
Beste Mariekeve,mariekeve schreef:Mijn mobiele abonnement is na veel omwegen eindelijk ingegaan op 15 okt. Door een grote fout bij Hollands Nieuwe was ik mijn 500 mb en 275 belminuten al binnen 1,5 dag kwijt. Ik had zelf voor hooguit 2 mb verbruikt en ik had in totaal 20 min. gebeld met de service van Hollands Nieuwe omdat mijn internet niet functioneerde door een andere fout bij hen. Na twee weken uitvoerig bellen, dat veel geld kostte, en het verplicht opwaarderen van mijn tegoed omdat ik HN anders niet meer kon bereiken, is dit probleem deels opgelost door mij 500 mb bij te schrijven op maandag 29 oktober, en ik kreeg 40 belminuten ter compensatie, niks dus! En ook de 5 euro kreeg ik niet terug! Vervolgens heeft mijn mobiel 1,5 dag naar behoren gefunctioneerd met het abonnement van HN en vanaf woens. 31 okt heb ik nu totaal geen netwerkbereik meer met mijn mobiel. Het kan niet anders zijn dan dat HN hier verantwoordelijk voor is en wederom een grote fout heeft gemaakt (andere sim-kaart functioneert prima in mijn mobiel dus daar ligt het niet aan), deze fout wordt echter weer!! niet opgelost. Inmiddels wil ik niets liever dan zo snel mogelijk van HN af!
Allereerst mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Graag vernemen wij middels een privé bericht jouw persoonlijke hollandsnieuwe gegevens om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
hollandsnieuwe
- verified
Beste Ingenborg,ingenborg schreef:Hoi Marieke,
Tja wat moet je dan ???
Groetjes inge
Graag vernemen wij middels een privé bericht ook jouw persoonlijke gegevens en een kleine toelichting van jouw probleem.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe