op 28-03-2011 heb ik een aanvraag gedaan bij Hollands Nieuwe sim only
met nummerbehoud, waar de abbo pas in moest gaan op 14-04-2011 wegens het stoppen van de ouden abbo.
binnen 5 dagen had ik de simkaart al binnen, tot nu toe prima geregeld.
toen me nummer nog over zetten
eerst was het de bedoeling dat op 14-04-2011 mijn nummer weer zou hebben
maar nu komt het... dat ging niet werken ze belde me op voor meer gegevens van me simkaart en zou het op 20-04-2011 me nummer hebben.
helaas ook dat ging niet goed.
naar een paar keer mailen en geen antwoord krijgen zag ik online
bij Hollands Nieuwe dat mijn nummer op 28-04-2011 word over gezet
ook dat ging niet lukken blijkt op de 28e
weer naar mailen wert het 10-05-2011
de zo veelste weizeging en me 1e abbo betaal ik ook nog steeds door
nu kijk ik weer op mijn Hollands Nieuwe of de staus nog het zelfde is
en wat denken jullie....
Status van je nummerbehoudaanvraag
je nummerbehoudaanvraag is geblokkeerd.
het gaat weer niet lukken
nu heb ik 2x een mail gestuurt of ze mij willen bellen (hun bellen kan niet)
maar steeds niets gehoord en nu ook 2x gevraagt om de Abbo stop te zetten.
ook daar hoor je niets meer van.
advies over Hollands Nieuwe??
als je Hollands Nieuwe wil hebben ga naar de markt en koop daar een Hollands Nieuwe.
zijn er meer die problemen hebben met Hollands Nieuwe?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands Nieuwe
-
CaptainSlow
Re: Hollands Nieuwe
Als je even verder gekeken had, had je al een antwoord gehadspiderxp schreef: zijn er meer die problemen hebben met Hollands Nieuwe?
Ik heb hetzelfde meegemaakt, en HN geannuleerd. (voornamelijk omdat ik er achter kwam dat je de klantenservice helemaal niet kunt bellen)
Vervolgens heb ik me aangemeld bij Simyo en daar gebeurde precies hetzelfde.
Het probleem zat hem in onduidelijkheid op welk netwerk de vorige provider zat.
Dat was Simpel en die was bezig met een netwerkwissel, ze gebruikten aanvankelijk het KPN netwerk maar bij overstap moest je porteren vanaf Telfort, toen werden ze overgenomen door T-mobile maar bij porteren moest Ben-easy ingevuld worden. Snap je het nog???
Verkeerde naam ingevuld?..... portering geblokkeerd en opnieuw aanvragen, dit is 3 of 4 keer gebeurd, als je het mij vraagt gewoon bewust frustreren van een vertrekkende klant.
Als je dus wilt dat het de volgende keer meteen goed gaat kun je misschien beter even de huidige provider bellen om achter de juiste gegevens te komen en dit door geven aan je nieuwe. Bij mij werkte het in ieder geval niet om gewoon door te geven dat ik bij Simpel zat.