LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe: wat een rust

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vanegdom

Hollands Nieuwe: wat een rust

Ongelezen bericht door vanegdom »

Ik had op aanraden van mijn stiefmoeder en vader Hollands Nieuwe aangeschaft. Zij hadden er goede ervaringen mee dus ik durfde het wel aan.
Ik raad iedereen Hollands Nieuwe aan als u rust aan uw hoofd wilt. De helft van de telefoontjes die ik binnen zou moeten krijgen, krijg ik niet. Ik krijg achteraf van mensen te horen dat ze gelijk te horen kregen dat ik niet bereikbaar was toen zij mij belde met geen mogelijkheid om een voicemail in te spreken of iets. Ik krijg geen sms of notitie dat ik een gesprek gemist heb. Lekker rustig dus

Ik heb nu 2 maal mijn klacht verzonden.
Vorige week was het zelfs zo erg dat mijn vader, mijn stiefmoeder een hele dag zo goed als niet bereikbaar waren.Op de eerste klacht kreeg ik een standaardmail terug, dat ik maar dit en dat moest doen (omdat het waarschijnlijk wel aan mijn simkaart/instellingen zou liggen. Ik weiger dit en dat te doen. Het probleem ligt bij Hollands Nieuwe. Als het aan mijn toestel zou liggen dan waren mijn stiefmoeder en vader toch wel bereikbaar lijkt mij zo. We hebben alledrie een andere telefoon, zijn vaak alledrie op een andere locatie. Mijn oordeel is het is de fout van Hollands nieuwe is.
De tweede maal kreeg ik weer diezelfde mail terug, fijn als je serieus word genomen en een mail terug krijgt van iemand die niet eens zelf een mail kan typen maar gewoon een standaardtekst invoegt.
Ik ben benieuwd wat de volgende reactie is, anders gaat er een dikke klacht naar Hollands Nieuwe en het overkoepelend orgaan.

Dit kost mij handenvol met geld. Ik moet iedereen terugbellen met de vraag of zij mij gebeld hebben.

Ik zeg: goede handel Hollands Nieuwe!! :twisted:

MAXIEM

Re: Hollands Nieuwe: wat een rust

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Hollands Nieuwe

Alleen de naam al!!!. Dit soort prijsvechters moet je als consument naar mijn bescheiden mening mijden als de pest.

Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste vanegdom,

Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaringen hebt meegemaakt tot nu toe. Wanneer je ons in een privebericht je gegevens stuurt nemen we alsnog zo snel mogelijk contact op.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

hollandsnieuwe schreef:Beste vanegdom,

Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaringen hebt meegemaakt tot nu toe. Wanneer je ons in een privebericht je gegevens stuurt nemen we alsnog zo snel mogelijk contact op.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Beste hollandsnieuwe,

Wat vervelend om te moeten merken dat jullie het vervelend vinden te horen dat een klant geen goede ervaringen heeft.
Als jullie een normale telefonisch bereikbare klantenservice zouden hebben, dan hadden jullie niet hier rond moeten struinen om de bagger op te ruimen van jullie belachelijke systeem.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Beste hollandsnieuwe,
Wat vervelend om te moeten merken dat jullie het vervelend vinden te horen dat een klant geen goede ervaringen heeft.
Als jullie een normale telefonisch bereikbare klantenservice zouden hebben, dan hadden jullie niet hier rond moeten struinen om de bagger op te ruimen van jullie belachelijke systeem.
Helemaal mee eens!!!

Maxiem.

vanegdom

Ongelezen bericht door vanegdom »

Ik moest alsnog die telefoon resetten enz enz. Als dat niet werkt krijg ik een nieuwe simkaart. Ik denk niet dat dat iets oplost maar ja. Dat zien we dan wel weer. Het zou toch geweldig zijn als ik een nieuwe simkaart krijg en mijn vader en stiefmoeder en andere gebruikers van Hollands Nieuwe die niet altijd bereikbaar zijn, opeens wel bereikbaar zijn allemaal!!

Gesloten