LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandse nieuwe roept vanalles maar wat doen ho maar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pete7feet

Hollandse nieuwe roept vanalles maar wat doen ho maar

Ongelezen bericht door pete7feet »

Ik ben zzp-er en om de kosten wat te drukken ben ik een half jaar geleden overgestapt naar Hollandse nieuwe. en ik moet zeggen dat als het werkt er niets aan de hand is, maar als er wat is laten ze je mooi in de kou staan met allemaal loze beloftes..

het probleem waar ik deze keer mee geconfronteerd werd was dat ik BTW-aangifte moet doen voor het derde kwartaal en de facturen van hollands nieuwe daarbij nodig heb. maar op de site kon ik de facturen niet openen... dus ik maar gebeld naar de klantenservice, kosten 3 euro, " nee meneer wij kunnen u de facturen niet mailen, maar ik maak er een aantekening van en dan gaan ze het probleem met de site oplossen u hoort van ons als het is opgelost" maar na een week nog geen bericht, maar ik kon inmiddels wel weer een factuur openen. Maar tot mijn verbazing was mijn maandbedrag verlaagd, en stonden er bedragen in de factuur die nergens op sloegen. dus ik maar weer gebeld a 6 euro. " nee meneer, we gaan het oplossen ik heb het in de computer gezet en binnen een week heeft u de facturen". Jullie begrijpen het al, na een week nog niets. Inmiddels begint de tijd te dringen omdat als ik te laat mijn aangifte doe ik een mooie boete krijg. maar weer gebeld a 7 euro, " nee meneer er staat een heel raar verhaal in de computer dat heeft mijn collega vast niet goed begrepen... ik op mijn beurt vraag me af wat het opleidingsniveau is want zo ingewikkeld is mijn vraag niet. ik los het voor u op ik maak er een spoed melding van en dan mailen we u de facturen morgen meteen. Inmiddels zijn we alweer 2 dagen verder en ik heb nog niets.