LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandse nieuwe roept vanalles maar wat doen ho maar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pete7feet

Hollandse nieuwe roept vanalles maar wat doen ho maar

Ongelezen bericht door pete7feet »

Ik ben zzp-er en om de kosten wat te drukken ben ik een half jaar geleden overgestapt naar Hollandse nieuwe. en ik moet zeggen dat als het werkt er niets aan de hand is, maar als er wat is laten ze je mooi in de kou staan met allemaal loze beloftes..

het probleem waar ik deze keer mee geconfronteerd werd was dat ik BTW-aangifte moet doen voor het derde kwartaal en de facturen van hollands nieuwe daarbij nodig heb. maar op de site kon ik de facturen niet openen... dus ik maar gebeld naar de klantenservice, kosten 3 euro, " nee meneer wij kunnen u de facturen niet mailen, maar ik maak er een aantekening van en dan gaan ze het probleem met de site oplossen u hoort van ons als het is opgelost" maar na een week nog geen bericht, maar ik kon inmiddels wel weer een factuur openen. Maar tot mijn verbazing was mijn maandbedrag verlaagd, en stonden er bedragen in de factuur die nergens op sloegen. dus ik maar weer gebeld a 6 euro. " nee meneer, we gaan het oplossen ik heb het in de computer gezet en binnen een week heeft u de facturen". Jullie begrijpen het al, na een week nog niets. Inmiddels begint de tijd te dringen omdat als ik te laat mijn aangifte doe ik een mooie boete krijg. maar weer gebeld a 7 euro, " nee meneer er staat een heel raar verhaal in de computer dat heeft mijn collega vast niet goed begrepen... ik op mijn beurt vraag me af wat het opleidingsniveau is want zo ingewikkeld is mijn vraag niet. ik los het voor u op ik maak er een spoed melding van en dan mailen we u de facturen morgen meteen. Inmiddels zijn we alweer 2 dagen verder en ik heb nog niets.

ik denk dat ik Hollands Nieuwe maar schriftelijk aansprakelijk moet stellen voor de boete die ik op deze manier ga krijgen, en zou het mogelijk zijn om de gemaakte telefoonkosten terug te vorderen? het is tenslotte hun fout waarvoor ik telkens moet bellen.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: Hollandse nieuwe roept vanalles maar wat doen ho maar

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

pete7feet schreef:Ik ben zzp-er en om de kosten wat te drukken ben ik een half jaar geleden overgestapt naar Hollandse nieuwe. en ik moet zeggen dat als het werkt er niets aan de hand is, maar als er wat is laten ze je mooi in de kou staan met allemaal loze beloftes..

het probleem waar ik deze keer mee geconfronteerd werd was dat ik BTW-aangifte moet doen voor het derde kwartaal en de facturen van hollands nieuwe daarbij nodig heb. maar op de site kon ik de facturen niet openen... dus ik maar gebeld naar de klantenservice, kosten 3 euro, " nee meneer wij kunnen u de facturen niet mailen, maar ik maak er een aantekening van en dan gaan ze het probleem met de site oplossen u hoort van ons als het is opgelost" maar na een week nog geen bericht, maar ik kon inmiddels wel weer een factuur openen. Maar tot mijn verbazing was mijn maandbedrag verlaagd, en stonden er bedragen in de factuur die nergens op sloegen. dus ik maar weer gebeld a 6 euro. " nee meneer, we gaan het oplossen ik heb het in de computer gezet en binnen een week heeft u de facturen". Jullie begrijpen het al, na een week nog niets. Inmiddels begint de tijd te dringen omdat als ik te laat mijn aangifte doe ik een mooie boete krijg. maar weer gebeld a 7 euro, " nee meneer er staat een heel raar verhaal in de computer dat heeft mijn collega vast niet goed begrepen... ik op mijn beurt vraag me af wat het opleidingsniveau is want zo ingewikkeld is mijn vraag niet. ik los het voor u op ik maak er een spoed melding van en dan mailen we u de facturen morgen meteen. Inmiddels zijn we alweer 2 dagen verder en ik heb nog niets.

ik denk dat ik Hollands Nieuwe maar schriftelijk aansprakelijk moet stellen voor de boete die ik op deze manier ga krijgen, en zou het mogelijk zijn om de gemaakte telefoonkosten terug te vorderen? het is tenslotte hun fout waarvoor ik telkens moet bellen.
Beste klant,

Wat vervelend dat het één en ander is misgegaan. Onze excuses hiervoor. Graag zouden wij per prive bericht wat gegevens van je willen ontvangen zoals je emailadres, telefoonnummer en je achternaam. Zo kunnen wij nagaan of dit is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling en wat voor ene terugkoppeling wij hebben ontvangen.

De kosten voor het bellen naar de klantenservice zullen wij helaas niet vergoeden.

Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

pete7feet

Ongelezen bericht door pete7feet »

beste hollandse nieuwe,

dat is best snel om te reageren na 3 maanden. het boekjaar is inmiddels afgesloten en ik heb mijn btw niet kunnen verrekenen. en de kosten die ik moest maken om jullie op de eigen fouten te wijzen lijkt mij niet meer dan redelijk om die vergoed te krijgen.

ik zal nu zo per PM antwoorden, maar wilde dit even en plein public delen.

marrie.s

Ongelezen bericht door marrie.s »

Hallo

Ik heb ongeveer een half jaar een abonnement bij Hollandse nieuwe en ik heb er alleen maar gezeur mee de telefoon valt spontaan uit als ik aan het bellen ben en dat gebeurt niet 1 keer maar meerdere keren per dag ik heb de telefoon al 2 keer opgestuurd ter reparatie dan ben ik hem ongeveer een week kwijt plus dat ik hem aangetekend moet versturen kosten 7,50 per keer plus dat ik dan niet op internet kan en niet watts appen kan enz.
Ik heb gevraagd om een nieuwe telefoon of contract ontbinding maar daar doen ze niets mee en als ik ze een mail stuur dan duurt het heel lang voor ik antwoord krijg.
Ik heb een abonnement met telefoon dus moeten hun zorgen dat het werkt.
Ik vind dat hele slechte service.

gr Marrie

Gesloten