| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandse Nieuwe waardeloos
Hollandse Nieuwe waardeloos
Ik raad iedereen aan om Hollandse Nieuwe niet aan te schaffen. Ik dacht er goed aan te doen om mijn dochter een abonnement aan te laten schaffen met belplafond. Keurig toch je zou een waarschuwing krijgen als je bijna aan je limiet komt. Prachtige uitvinding. MOET HET WEL WERKEN. Ze hebben haar zonder waarschuwing direct tijdens een telefoongesprek gewoon afgesloten. Niets meer. Toch maar even opnieuw opwaarderen. Eerste keer kan dit gebeuren. Ideal betaald. NIETS, Na verschillende malen HN te hebben gebeld en keer op keer 20 minuten in de wacht te staan en luister EEN MOMENT GEDULD AUB U WORD ZO SNEL MOGELIJK GEHOLPEN geen enkele reactie. Ik zou worden terug gebeld.... ja de bijschrijving is er wel. Maar waarom ze nog steeds niet kan bellen weet nog niemand. Het is nu ruim 2 weken geleden dat de bijschrijving betaald is maar ze kan nog steeds niet bellen. Een waardeloos bedrijf die de naam Hollandse Nieuwe niet eens mag dragen.
Super en superslecht. Ik ben benieuwd of ik dit contract kan ontbinden want ze komen hun afspraken niet na. Dus ik ook niet.
Super en superslecht. Ik ben benieuwd of ik dit contract kan ontbinden want ze komen hun afspraken niet na. Dus ik ook niet.
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: Hollandse Nieuwe waardeloos
Beste klant,edjaracin schreef:Ik raad iedereen aan om Hollandse Nieuwe niet aan te schaffen. Ik dacht er goed aan te doen om mijn dochter een abonnement aan te laten schaffen met belplafond. Keurig toch je zou een waarschuwing krijgen als je bijna aan je limiet komt. Prachtige uitvinding. MOET HET WEL WERKEN. Ze hebben haar zonder waarschuwing direct tijdens een telefoongesprek gewoon afgesloten. Niets meer. Toch maar even opnieuw opwaarderen. Eerste keer kan dit gebeuren. Ideal betaald. NIETS, Na verschillende malen HN te hebben gebeld en keer op keer 20 minuten in de wacht te staan en luister EEN MOMENT GEDULD AUB U WORD ZO SNEL MOGELIJK GEHOLPEN geen enkele reactie. Ik zou worden terug gebeld.... ja de bijschrijving is er wel. Maar waarom ze nog steeds niet kan bellen weet nog niemand. Het is nu ruim 2 weken geleden dat de bijschrijving betaald is maar ze kan nog steeds niet bellen. Een waardeloos bedrijf die de naam Hollandse Nieuwe niet eens mag dragen.
We vinden het erg vervelend dat je dochter niet kan bellen. Graag zouden wij per prive bericht wat gegevens willen ontvangen, zoals emailadres, achternaam en telefoonnummer waar het om gaat. Zou je oons meteen in dat prive bericht het simkaartnummer volledig willen noteren? Dan kunnen wij hier ook naar kijken of deze overeenkomt met wat er bij ons in het systeem staat.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
-
sandravandenberg
Ik heb afgelopen week een Iphone 4 besteld bij Hollands Nieuwe incl abonnement. Na de bestelling kreeg ik automatische reply's met orderbevestiging. Maar toen ik nog vragen had en wilde bellen kreeg ik steeds geen gehoor. Na een half uur of langer te hebben gewacht weer opgehangen. Ik heb dit de afgelopen 3 dagen geprobeerd. Heb mailtjes gestuurd via hun contactformulier op de website. Hierop krijg je direct een automatische reply dat je binnen 2 werkdagen antwoord krijgt op je vragen. Niet dus.
Ik heb zojuist een bericht gestuurd dat ik mijn order wil annuleren. Waardeloos zeg! Niet doen dus!
Ik heb zojuist een bericht gestuurd dat ik mijn order wil annuleren. Waardeloos zeg! Niet doen dus!
Veel sterkte allemaal bij HN!
-
hollandsnieuwe
- verified
Beste Sandra,
Dank voor je bericht. Wat vervelend dat je antwoorden mogelijk nog niet beantwoord zijn.
Ik zie dat je je abonnement wilt annuleren. Kun je in een privé-bericht je abonnementsgegevens sturen, dan zoek ik voor je uit wat voor jou de mogelijkheden zijn en of dit goed verloopt.
Groeten, hollandsnieuwe
Dank voor je bericht. Wat vervelend dat je antwoorden mogelijk nog niet beantwoord zijn.
Ik zie dat je je abonnement wilt annuleren. Kun je in een privé-bericht je abonnementsgegevens sturen, dan zoek ik voor je uit wat voor jou de mogelijkheden zijn en of dit goed verloopt.
Groeten, hollandsnieuwe
sandravandenberg schreef:Ik heb afgelopen week een Iphone 4 besteld bij Hollands Nieuwe incl abonnement. Na de bestelling kreeg ik automatische reply's met orderbevestiging. Maar toen ik nog vragen had en wilde bellen kreeg ik steeds geen gehoor. Na een half uur of langer te hebben gewacht weer opgehangen. Ik heb dit de afgelopen 3 dagen geprobeerd. Heb mailtjes gestuurd via hun contactformulier op de website. Hierop krijg je direct een automatische reply dat je binnen 2 werkdagen antwoord krijgt op je vragen. Niet dus.
-
hollandsnieuwe
- verified
Hallo Sandra,
Gezien wij op ondestaand bericht geen reactie hebben ontvangen, neem ik aan dat de vragen rondom het annuleren beantwoord zijn.
Mochten wij je nog ergens anders mee van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag.
Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
Gezien wij op ondestaand bericht geen reactie hebben ontvangen, neem ik aan dat de vragen rondom het annuleren beantwoord zijn.
Mochten wij je nog ergens anders mee van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag.
Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
hollandsnieuwe schreef:Beste Sandra,
Groeten, hollandsnieuwe
sandravandenberg schreef:Ik heb afgelopen week een Iphone 4 besteld bij Hollands Nieuwe incl abonnement. Na de bestelling kreeg ik automatische reply's met orderbevestiging. Maar toen ik nog vragen had en wilde bellen kreeg ik steeds geen gehoor. Na een half uur of langer te hebben gewacht weer opgehangen. Ik heb dit de afgelopen 3 dagen geprobeerd. Heb mailtjes gestuurd via hun contactformulier op de website. Hierop krijg je direct een automatische reply dat je binnen 2 werkdagen antwoord krijgt op je vragen. Niet dus.