We zijn nu iets meer dan een half jaar bezig met hollandsnieuwe.
Abbonement afgesloten inclusief internet......maar nog steeds geen internet.
Blijkbaar zijn ze niet in staat dit probleem op te lossen.
Blijkt ook ......want reageren doen ze ook niet meer en daar zit je dan.
Ook zijn ze alleen bereikbaar per mail......dus...
Echt een regelrechte afrader....
Emile
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hollandsnieuwe....bagger
Re: hollandsnieuwe....bagger
De punt blijft af en toe hangen, ik zou klagen over uw toetsenbord in dit geval.emile 81 schreef:We zijn nu iets meer dan een half jaar bezig met hollandsnieuwe.
Abbonement afgesloten inclusief internet......maar nog steeds geen internet.
Blijkbaar zijn ze niet in staat dit probleem op te lossen.
Blijkt ook ......want reageren doen ze ook niet meer en daar zit je dan.
Ook zijn ze alleen bereikbaar per mail......dus...
Echt een regelrechte afrader....
Emile
@GodsSon ................. lol.
Maar even serieus. Vaak kunnen mensen geen gebruik maken van internet omdat de instellingen niet goed in het toestel staan. Klagen bij de provider heeft dan uiteraard geen nut omdat die het toestel niet in hun bezit hebben maar de klant.
Heb je de instellingen al handmatig in je toestel geplaatst d.m.v. de volgende handleiding:
http://www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen
?
Maar even serieus. Vaak kunnen mensen geen gebruik maken van internet omdat de instellingen niet goed in het toestel staan. Klagen bij de provider heeft dan uiteraard geen nut omdat die het toestel niet in hun bezit hebben maar de klant.
Heb je de instellingen al handmatig in je toestel geplaatst d.m.v. de volgende handleiding:
http://www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen
?
-
femkeakkerman
SMS-problemen met Hollandsnieuwe:
Ik heb Hollandsnieuwe en heb vooral problemen met sms-en. Mijn eigen verstuurde sms-jes komen of niet aan, of veel te laat aan, of 1 verstuurde sms komt wel 5 keer aan, en dan betaal ik er ook 5x voor.
Ook naar mij verstuurde sms-jes komen niet op tijd aan. De laatste tijd wel vaak pas 3 uur later. Heel vervelend. Ik ga overstappen naar een andere provider. Heb klantenservice hollandsnieuwe al gemaild en hoop dat ze hier snel mee instemmen. Aangezien mijn contractstermijn nog een half jaar loopt.
Goedkoop is duurkoop in dit geval.
Ik heb Hollandsnieuwe en heb vooral problemen met sms-en. Mijn eigen verstuurde sms-jes komen of niet aan, of veel te laat aan, of 1 verstuurde sms komt wel 5 keer aan, en dan betaal ik er ook 5x voor.
Ook naar mij verstuurde sms-jes komen niet op tijd aan. De laatste tijd wel vaak pas 3 uur later. Heel vervelend. Ik ga overstappen naar een andere provider. Heb klantenservice hollandsnieuwe al gemaild en hoop dat ze hier snel mee instemmen. Aangezien mijn contractstermijn nog een half jaar loopt.
Goedkoop is duurkoop in dit geval.
Bel je toch gewoon naar Vodafone , HollandsNieuwe is immers Vodafone.