Dus dan klik je op de link onder mijn hollandsnieuwe en je gaat op zoek naar het kopje "Je Aansluiting". Die laatste vind ik uiteindelijk dan toch met moeite. Dan krijg je:Kan ik mijn abonnement nog aanpassen?
Ja, je kunt maandelijk kosteloos je bundel verhogen (of verlagen) via mijn hollandsnieuwe, onder het kopje 'Je aansluiting'. Dit kan tot 5 dagen voor het einde van de contractmaand. Je nieuwe tarieven gaan in op de eerste dag van de nieuwe maand. Je kunt hier ook een extra data en/ of sms bundel aan (en uit)zetten.
De contractsduur (12 maanden of 24 maanden) kun je niet meer wijzigen.
Ik kan vandaag de 18e dus niet meer mijn belbundel wijzigen (lees verlagen). Maar waarom niet? Deze pagina geeft op deze vraag geen antwoord. Dus ik moet verder met mijn zoektocht. Waarom kan ik niet op een moment van mijn keuze mijn abonnement iets lager bijstellen? Ik bel tegenwoordig minder en ik bel al een paar jaar met Hollandsenieuwe.Je belbundel wijzigen Je abonnement verlengen of opzeggen
Je kunt je belbundel niet meer wijzigen.
Verlengen is wel mogelijk.
Kies 'Verlengen' en volg de instructies. Wil je je abonnement verlengen? Klik op 'verlengen'.
Kies een aanbieding of stel je nieuwe abonnement (met eventueel een nieuw toestel) samen. Je behoudt dan gewoon je huidige nummer.
Wil je je abonnement opzeggen? Klik ook op 'verlengen'.
Selecteer dan 'sim only' en klik op de zin onderin 'ik wil mijn abonnement opzeggen'.
Verlengen. (De enige beschikbare button)
Waarom niet? Dankzij google, dus niet dankzij de transparantie van hollandsnieuwe.nl, vind ik het antwoord dan toch op hollandsnieuwe.nl:
Mijn contractmaand verloopt op de 28e en het is vandaag de 18e. Dus ik zie het probleem niet! Verlengen en verhogen is uiteraard heel makkelijk en op elk moment mogelijk.Je kunt, tot 5 dagen voor het einde van de contractmaand, gratis je abonnement
wijzigen.
Vandaag is het de 18e. Waarom kan ik niet verlagen op de 18e???
"tot 5 dagen voor het einde van de contractmaand": kan iemand me in duidelijk nederlands uitleggen wat dit betekend? Want nergens in mijn gegevens staat geschreven welke maand mijn contractmaand is. Dat woord komt daar niet voor!
Weet je wat, ik maak er een quizvraag van:
tot 5 dagen voor het einde van de contractmaand, is dat (in mijn geval):
a) tussen de 23e en de 28e
b) tussen de 25e en de 30e (of tussen de 26e en de 31e)
c) tussen de 1e en de 25e (of 26e)