LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe: Internet € 10 ipv € 5, geen reacties

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
manyac

Hollandsnieuwe: Internet € 10 ipv € 5, geen reacties

Ongelezen bericht door manyac »

Wauw! Hollandsnieuwe reageert daadwerkelijk op klachten op dit forum! Laat ik het dan proberen! In tegenstelling tot anderen heb ik geen problemen met het bereik en/of de internet(verbinding), dat valt alweer mee, maar op administratief gebied stelt Hollandsnieuwe teleur:

Bij Hollandsnieuwe heb ik een twee-jarig 275 min/sms/mb abonnement (€ 9) + 500 mb internetbundel (€ 5, actietarief voor 2 jaar). Helaas werd er echter in augustus 2012 ineens 19 euro afgeschreven, en op Mijn Hollandsnieuwe stond mijn internetbundel ineens als 10 euro vermeld. Na een mailtje naar de klantenservice was de fout snel hersteld, en in september 2012 werd er dan ook netjes weer 14 euro afgeschreven.

In oktober 2012 was het toch weer raak: Er werd € 19,14 afgeschreven Vanwege btw-verhoging kost de 275-bundel nu €9,14. De prijs van de internetbundel is niet veranderd.
Ik heb in oktober en november weer via de website contact proberen op te nemen, maar de enige reactie die ik krijg is het automatische antwoord dat ik binnen twee dagen een reactie kan verwachten. Tot op heden verder dus nog niets gehoord, ook niet in mijn spambox.

In november is er ook weer 5 euro te veel geincasseerd. Storneren blijkt helaas niet mogelijk, omdat ADYEN, die de bedragen voor Hollandsnieuws incasseert, dit met een “eenmalige” machtiging doet en niet met een “doorlopende” machtiging. Het enige wat ik kan doen is toekomstige incasso’s van ADYEN blokkeren, en dat heb ik natuurlijk direct gedaan. Hollandsnieuwe heeft vanaf nu 4 weken om alles te corrigeren. Zonder reactie zal ik de blokkade niet ongedaan maken.

alfatrion

Re: Hollandsnieuwe: Internet € 10 ipv € 5, geen reacties

Ongelezen bericht door alfatrion »

Probeer het eens met een melding onterechte incasso. Je hebt immers geen eenmalige machtiging afgegeven.

hollandsnieuwe
verified

Re: Hollandsnieuwe: Internet € 10 ipv € 5, geen reacties

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

manyac schreef:Wauw! Hollandsnieuwe reageert daadwerkelijk op klachten op dit forum! Laat ik het dan proberen! In tegenstelling tot anderen heb ik geen problemen met het bereik en/of de internet(verbinding), dat valt alweer mee, maar op administratief gebied stelt Hollandsnieuwe teleur:

Bij Hollandsnieuwe heb ik een twee-jarig 275 min/sms/mb abonnement (€ 9) + 500 mb internetbundel (€ 5, actietarief voor 2 jaar). Helaas werd er echter in augustus 2012 ineens 19 euro afgeschreven, en op Mijn Hollandsnieuwe stond mijn internetbundel ineens als 10 euro vermeld. Na een mailtje naar de klantenservice was de fout snel hersteld, en in september 2012 werd er dan ook netjes weer 14 euro afgeschreven.

In oktober 2012 was het toch weer raak: Er werd € 19,14 afgeschreven Vanwege btw-verhoging kost de 275-bundel nu €9,14. De prijs van de internetbundel is niet veranderd.
Ik heb in oktober en november weer via de website contact proberen op te nemen, maar de enige reactie die ik krijg is het automatische antwoord dat ik binnen twee dagen een reactie kan verwachten. Tot op heden verder dus nog niets gehoord, ook niet in mijn spambox.

In november is er ook weer 5 euro te veel geincasseerd. Storneren blijkt helaas niet mogelijk, omdat ADYEN, die de bedragen voor Hollandsnieuws incasseert, dit met een “eenmalige” machtiging doet en niet met een “doorlopende” machtiging. Het enige wat ik kan doen is toekomstige incasso’s van ADYEN blokkeren, en dat heb ik natuurlijk direct gedaan. Hollandsnieuwe heeft vanaf nu 4 weken om alles te corrigeren. Zonder reactie zal ik de blokkade niet ongedaan maken.
Beste Manyac,

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak. Hoogstwaarschijnlijk is door de BTW wijziging de actiekorting op je internetbundel verloren gegaan.

Kun je ons middels een privé bericht enkele gegevens toesturen? Dan zullen wij dit zo spoedig mogelijk laten aanpassen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten