LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe levert niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
EnnoKroesen

Hollandsnieuwe levert niet

Ongelezen bericht door EnnoKroesen »

Twee maanden geleden heb ik geprobeerd gebruik te maken van de aanbieding van KPN per onmiddellijk over te stappen zonder kosten. Hierop heb ik bij Hollandsnieuwe twee SIM kaarten (mijn vrouw en mijzelf) met nummerbehoud aangevraagd. In eerste instantie werd dit door Hollandsnieuwe zonder nummerbehoud uitgevoerd, na diverse klachten via de site en terugbelverzoeken zou dit worden rechtgezet. Later bleek bij navraag bij KPN dat slechts voor een nummer nummerbehoud was aangevraagd. Na diverse meldingen op hun website, waarbij slechts in 1 van de 3 gevallen werd gereageerd, is dit rechtgezet. Echter, niet per onmiddelijk, maar met twee maanden vertraging.
Ook aangegeven dat beide sim kaarten voor een jaar waren, ook dit zou worden rechtgezet, maar tot op heden staat een van de twee kaarten nog steeds op 2 jaar.

Per vandaag zou het nummerbehoud op het ene nummer ingaan, maar ik heb nog geen sim kaart ontvangen. Hierover gebeld à 0,35 pm, mij is toegezegd dat de kaart zal worden opgestuurd en over twee dagen in mijn bezit zal zijn. Omdat ik dit nummer zakelijk gebruik, en ik nu mobiel niet bereikbaar ben, heb ik gevraagd of ze hier een spoedgeval van konden maken. Dit was niet mogelijk. Hierop heb ik aangeboden de sim kaart op te komen halen, maar dit was ook niet mogelijk. Op mijn vraag naar een emailadres voor een klacht werd gemeld dat dit alleen mogelijk was via de site, terwijl mij net daarvoor was gemeld dat eerdere correspondentie die ik op deze manier had verstuurd, niet is terug te vinden.

Hollandsnieuwe heeft duidelijk haar administratie totaal niet op orde, ondanks de vriendelijke mensen op de helpdesk. Persoonlijk zou ik liever honger lijden dan voor zo’n bedrijf te werken. Gezien alle andere ervaringen die ik op deze en andere sites lees, kan ik niet wachten tot het jaar om is en ik naar een behoorlijke provider over kan stappen.

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe levert niet

Ongelezen bericht door MAXIEM »

EnnoKroesen

Je schrijft:
Hollandsnieuwe heeft duidelijk haar administratie totaal niet op orde, ondanks de vriendelijke mensen op de helpdesk. Persoonlijk zou ik liever honger lijden dan voor zo’n bedrijf te werken. Gezien alle andere ervaringen die ik op deze en andere sites lees, kan ik niet wachten tot het jaar om is en ik naar een behoorlijke provider over kan stappen.
Dan hoop ik dat er tegen die tijd een behoorlijke provider op de markt is.

Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe levert niet

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Enno,

Deze ochtend hebben we al even telefonisch contact gehad om uit te leggen wat er plaatsgevonden heeft.

Een goed weekend.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten