LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe reageert gewoon niet!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ndg14

Hollandsnieuwe reageert gewoon niet!

Ongelezen bericht door ndg14 »

Hallo,

Na ook wel positieve reacties gehoord te hebben over Hollands nieuwe, heb ik uiteindelijk ook de overstap gemaakt.
Telefoon en sim besteld en netjes de volgende dag al in huis.
vervolgens nummerbehoud aangevraagd en ook dit ging goed.

Op de dag dat mijn nummer over zou worden gezet, mijn hollandsnieuwe simkaart in de telefoon gestopt.. resultaat:
wel bereik maar ik kan niet bellen of gebeld worden of sms versturen, tevens geen internet..

Al formulier op de site van hollandsnieuwe ingevuld en heb tot op heden nog steeds niks gehoord!
Ik ben nu gewoon al een tijdje totaal onbereikbaar en ik hoor maar niks van hollands nieuwe!
Ik word er een beetje zat van!voor nu absoluut nog geen goede start voor Hollandsnieuwe voor mij en ik hoop dat mijn probleem heel snel opgelost wordt, anders onderneem ik stappen

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe reageert gewoon niet!

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste ndg14,

Erg vervelend om te vernemen dat de start met het abonnement met problemen verloopt. Kun je ons in een privébericht je gegevens toesturen? Dan zullen wij nagaan wat er mis gaat en zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

ndg14

Re: Hollandsnieuwe reageert gewoon niet!

Ongelezen bericht door ndg14 »

het is toch diep triest. we zijn inmiddels bijna 4 weken verder en ik heb nog steeds geen oplossing van HN!!!!
Ik heb 1 mail gekregen die begon met de zin:
Zoals we u ook in de eerder toegezonden mail hebben verteld.......
Welke eerder verzonden mail???ik heb nog nooit een mail ontvangen van jullie!!!!

Schande dit!!
en dan nog steeds doodleuk reclame op televisie maken. laten ze eerst maar eens zorgen dat al die klachten weg worden gewerkt, want zo komen er alleen maar meer bij.

Gesloten