Na een aantal klachten te hebben gelezen over HollandsNieuwe valt mij op dat naar aanleiding hiervan Hollands Nieuwe wel reageert. Daarom hier mijn klacht:
Ik kan nu al 16 dagen niet sms-en of bellen vanwege een technische fout. Ik heb diverse keren gebeld en gemaild, maar de enige reactie die ik krijg, is dat ik geduld moet hebben tot dat de technische dienst tijd heeft. Mijn belbundel zou op zijn, maar als ik inlog op de site van Hollands Nieuwe heb ik gewoon 5 euro beltegoed. Ik had in juni nummerbehoud aangevraagd, maar dit is schijnbaar ook nog niet geregeld terwijl ik wel berichtjes via dat oude nummer binnenkrijg.
Ik hoop dat ik nu wel een reactie krijg van Hollands Nieuwe want al die telefoontjes naar het 0900-nummer a Eur 0,35/minuut zijn kostbaar omdat je standaard minimaal 5 minuten in de wacht wordt gezet.
J.Driessen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsnieuwe
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Re: Hollandsnieuwe
Beste Jdries,
Kun je ons een privébericht sturen met je gegevens? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Kun je ons een privébericht sturen met je gegevens? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Ik heb op 8 oktober per sms de inlognaam + wachtwoord van iemand anders ontvangen (nieuw wachtwoord aanvraag).
Dit lijkt mij een zeer kwalijke zaak, aangezien ik de gegevens van diegene kan inzien,
namelijk: naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer.
Conclusie is dat er dus niet goed wordt omgegaan met de persoonsgegevens van klanten door hollandsnieuwe.
Dit lijkt mij een zeer kwalijke zaak, aangezien ik de gegevens van diegene kan inzien,
Conclusie is dat er dus niet goed wordt omgegaan met de persoonsgegevens van klanten door hollandsnieuwe.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Beste flipse36,flipse36 schreef:Ik heb op 8 oktober per sms de inlognaam + wachtwoord van iemand anders ontvangen (nieuw wachtwoord aanvraag).
Graag ontvang ik per DM jouw persoonlijke gegevens en e-mailadres om dit direct uit te zoeken. Het opsturen van inlogcodes is een geautomatiseerd proces welke, zolang het e-mailadres door de klant goed wordt ingevoerd, niet mis kan gaan.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe