Ik had 2 nummers lopen bij Hollandsnieuwe (HN), op 1 nummer was ik te laat met betalen maar was ik het er niet mee eens. Later wilde ik alsnog betalen maar toen werkte de betaallink niet. Toen kreeg ik een brief thuis dat het nummer werd opgezegd en of ik wilde betalen. Ik wilde betalen want ik was er toch klaar mee maar in de brief stond geen bankrekeningnummer en die konden ze me ook niet geven. Later heb ik er niks meer van gehoord tot dat ik een brief van Intrum Justitia kreeg waar het bedrag alweer 130 euro hoger lag. Ik heb toen alles uitgelegd en mijn emailverkeer met HN opgestuurd. Niks meer van gehoord!!!!
Nu wil ik een nieuw abonnement bij HN of een ander maar dat gaat niet want er staat nog een bedrag open. Ik HN gebeld (waar je ruim een half uur in de wacht staat) en gevraagd hoeveel er open staat en hun bankrekeningnummer, dat weten ze niet. Hun reactie contact opnemen met Intrum Justitia, dat heb ik gedaan maar daar staat niks open??????? Dan wordt ik weer verwezen naar HN, maar die sturen je weer terug. Ik zit nu in een impasse ik weet niet welk bedrag op welk bankrekeningnummer ik moet storten. Heeft iemand een idee, want ik sta op het punt om naar het hoofdkantoor te rijden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsnieuwe
Re: Hollandsnieuwe
Wat verwacht je van een bezoekje aan het hoofdkantoor? Daar zit niemand die je hiermee kan helpen.
Re: Hollandsnieuwe
Nou dan moet iemand mij maar vertellen waar dan wel?