LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hollandsnieuwe waardeloos

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
natasja72

hollandsnieuwe waardeloos

Ongelezen bericht door natasja72 »

Op 20 juli een Sim Only 550 24 maanden aangevraagd, de dag erna had ik het al binnen en zoals in de brief stond de simkaart in mijn telefoon geplaatst ik zou gelijk kunnen gaan bellen. ik heb vandaag een mail terug gehad met allemaal stappen die ik kon ondernemen en een lijst aan gegevens die ik naar hun moest sturen.
Ik heb alles gedaan maar heb nog steeds geen netwerktoegang. ik heb 39 betaald om alleen maar naar 112 te kunnen bellen. wie weet wat ik er aan kan doen???

anneliec

Re: hollandsnieuwe waardeloos

Ongelezen bericht door anneliec »

Hollandsnieuwe is echt dramatisch slecht. Ze zijn niet in staat nummerbehoud door te voeren. Klantenservice bereiken is bijna onmogelijk. Tenslotte gemaild, vragenlijst retour. Deze ingevuld teruggestuurd , bericht dat mijn mail niet gelezen zal worden.(!) Vervolgens zelfde vragenlijst nogmaals moeten invullen en daarna blijft het stil. Ook een bericht op de facebook site gezet, dan wordt er gevraagd om een privebericht. Dit gestuurd, en je raadt het al , het blijft weer stil. Automatische incasso is niet terug te boeken en niet stop te zetten. Kan helemaal niks, niet bellen, niet sms-en niks. Ik heb nog nooit zo'n slechte provider gezien. Het is de hoogste tijd dat Radar hier eens een uitzending aan wijdt. Moet nu rechtsbijstand verzekering inschakelen om mijn gelijk te halen. Heb ondertussen prepaid simkaart moeten kopen om te bellen. Die ga ik uiteraard verhalen.

CorR69

Ongelezen bericht door CorR69 »

Kan je inmiddels al bellen? Zelf ben ik nu sinds een maand klant en top op heden nog geen problemen ondervonden...

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Natasja,

Het probleem is opgelost en we hebben inmiddels van je vernomen dat het weer werkt. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Gesloten