LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Houdbaarheid Vodafone beltegoed: maar 6 maanden geldig

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
roberto123

Houdbaarheid Vodafone beltegoed: maar 6 maanden geldig

Ongelezen bericht door roberto123 »

Beltegoed van Vodafone was al tijden 12 maanden geldig. Je kon opwaarderen met 10 euro bij de Vodafone City Points en met 20 euro bij andere verkooppunten.

Echter, dit is nu dramatisch gewijzigd!

Beltegoed is bij Vodafone nog maar 6 MAANDEN geldig!!
Opwaarderen met 10 euro kan alleen nog maar online, maar dit tegoed is dan maar 3 maanden houdbaar!

https://www.vodafone.nl/Prive/Prepaid/O ... eldigheid/

--------------------------------------

Heel leuk dus als je iemand een vodafone simply cadeau doet aan iemand die weinig belt. Ik ging er vanuit dat hij met 10 euro opwaarderen per jaar bereikbaar kon zijn. Nu is dit ineens 40 euro per jaar geworden!!!

M.a.w. Vodafone naait z'n weinig-bellers een oor aan!

Radar/Kassa/Consumentenbond/Opta: Doe er wat aan, dit is echt een onredelijke verandering!

Dilbert29

Re: Houdbaarheid Vodafone beltegoed: maar 6 maanden geldig

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nee hoor dit is een hele normale verandering. Dit soort weinig bellers verdienen de maatschappijen niet genoeg aan en dus worden ze op deze manier zoveel mogelijk ingeperkt.

Heel terecht dus.....

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ik vind het niet netjes van Vodafone, dit is een eenvoudige manier van geld verdienen. Vodafone zou voor gaan schrijven hoe vaak je moet gaan bellen, of anders is je beltegoed weg. Beltegoed wat een jaar geldig is vind ik heel normaal, 3 maanden niet eigenlijk.

ehltech

Ongelezen bericht door ehltech »

het is wel een slimme aktie,ze willen dus dat je mobiel opwaardeert ,dat scheelt hun weer marge

buwalda

Ongelezen bericht door buwalda »

Ik vind het niet normaal dat de geldigheid van het beltegoed zomaar
eenzijdig gewijzigd kan worden. Eerst kon je met 1 x E 10,00 opwaarderen een jaar vooruit. Nu nog maar 3 maanden. De prepaid gebruik ik alleen om bereikbaar te zijn voor mijn man die hartpatient is en een abonnement is dus geen optie. Met ongeveer 10 a 20 euro opwaarderen per jaar ben ik er al. Ze verdienen dan wel niet veel aan je maar je kost ze verder ook niets. Ik heb gebeld met de klantenservice van Vodafone. Die zijn echter echt niet klantvriendelijk. Ze kon er niets aan doen en ik moest maar een klacht indienen. Op mijn klachtenmail naar Vodafone krijg ik alleen als reactie dat ze volgens hun Algemene Voorwaarden dit gewoon mogen doen. Ze sluiten wel een aanvraagformulier bij waarmee je als je toestel een jaar oud is de unlockcode kunt opvragen. Zodra mijn huidige beltegoed op is stap
ik maar zo snel mogelijk over naar een andere provider die wel een jaar of opbeperkte geldigheid hanteert. Of zou het spreekwoord Äls er 1 schaap over de dam is volgen er meer"ook voor de andere providers gelden. Zo staan de prepaid bellers mooi in de kou.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

k maar zo snel mogelijk over naar een andere provider die wel een jaar of opbeperkte geldigheid hanteert. Of zou het spreekwoord Äls er 1 schaap over de dam is volgen er meer"ook voor de andere providers gelden. Zo staan de prepaid bellers mooi in de kou.
Dan wens ik je veel succes, maar ik vrees dat ze binnenkort allemaal op dit systeem gaan overstappen. De mensen die slechts 1 keer per jaar 10 euro opwaarderen om bereikbaar te zijn, daar verdienen ze geen cent aan, die kosten alleen maar geld in verband met het in de lucht houden van het nummer etc. En daar willen ze dus vanaf, vanuit bedrijfseconomisch standpunt logisch.

Dus ik vrees dat je geen andere keuze hebt dan een abonnement nemen of vaker opwaarderen.

blaat

Ongelezen bericht door blaat »

Ik heb gebeld met de klantenservice van Vodafone. Die zijn echter echt niet klantvriendelijk. Ze kon er niets aan doen en ik moest maar een klacht indienen.
Hoezo klantonvriendelijk? wat verwacht je dan; dat zo'n medewerker ineens zegt oke voor u zal ik de geldigheidsdatum aanpassen? De medewerkers van de klantenservice kunnen daar toch niets aan doen? Het is idd verstandig om een klachtenbrief te schrijven. Hoe meer kalchten er binnen komen, hoe groter de kans is dat ze de beslissing misschien terug draaien..

Gesloten