LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HSC harmony service center

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rene54

HSC harmony service center

Ongelezen bericht door rene54 »

ik had mijn toestel, op klaar lichte dag in mijn auto ,voor mijn huis onder toezicht om 2 uur s''middags, het raam werd in geslagen en weg toestel. ik heb gelijk de verzekering gebeld en bij de politie aangifte gedaan. nu zeggen ze dat ik de telefoon in een afgesloten ruimt in de auto had moeten doen dus pech geld en telefoon weg
fijne verzekering want in de winkel zeggen ze stel dat uw niet verzekerd bent en uw toestel word uit uw auto gestolen of u word beroofd dan moet u wel een nieuw toestel kopen a 499.00 euro . Dus heeft u een verzekering van HSC bel dan niet op straat en zorg dat u uw telefoon altijd in uw broekzak heeft of laat hem thuis in de kluis liggen en niet op de kast anders ligt hij in het zicht en kunt u fluiten naar uw geld

pietvana

Re: HSC harmony service center

Ongelezen bericht door pietvana »

ik begrijp je reactie ,maar er worden dagelijks in nederland 1500 mobieltjes gestolen,dat je verzekering het niet dekt is afhankelijk van de situatie ,bedenk het zo ,een toestel van 500 euro laat je nooit in het zicht liggen als je er niet bij bent,je laat immers ook niet 500 euro aan contacten in het zicht op je dashboard liggen ,de meeste mensen U dus ook hebben totaal geen benul wat voor waarde een gsm vertegenwoordigd u legt hem maar gewoon in de auto ,iedereen kan dit zien logisch dan daag je een dief toch uit.

rene54

ik begrijp het antwoord maar wanneer ben ik dan wel verzekerd

??

Ongelezen bericht door ?? »

Lees de voorwaarden.

rene54

dan blijft er niks over

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

dan moet je de voorwaarden vantevoren lezen...

sandra33

Ongelezen bericht door sandra33 »

dus met andere woorden verzeker je maar niet want alles wat ik in huis heb hangen hangt in het zicht. dat moet ik de volgende keer ook mee nemen. en als renee54 zijn telefoon in het dashbord had liggen zeggen ze had je hem maar niet in de auto moeten laten liggen. hoe zit het dan met die mensen die al telefonerend op straat van hun mobiel worden beroofd hadden die niet moeten bellen?

Gesloten