Beste forumleden,
Ik heb in november een HTC Desire X aangeschaft, dit leek mij een uitstekend toestel. Nu heb ik echter constant problemen met het scherm. Over het hele scherm verdeeld zitten dode pixels, dit zijn groene puntjes in het scherm die vooral goed te zien zijn in het donker.
Ik heb de telefoon rond de jaarwisseling laten repareren. Het probleem was verholpen, maar al snel vertoonde het scherm dezelfde kuren.
Gister heb ik contact opgenomen met de klantenservice van HTC. Ik heb het probleem uitgelegd en ze hebben meteen erkend dat het een bekend probleem is waar helaas niks aan te doen is. Vervolgens vroeg ik naar de mogelijkheden die ik heb. De verkoper dacht dat er de mogelijkheid was om een nieuwe HTC desire C aan te bieden. Deze telefoon is echter niet vergelijkbaar met de HTC Desire X!
Nu is mijn vraag, heb ik het recht om geld terug te vragen omdat ik een niet deugelijk product gekregen heb?
Groet, Jens
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HTC Desire X
Re: HTC Desire X
Zoek maar even op non-conformiteit hier op het forum, en dan zal je zien dat jij recht hebt op een product wat werkt zoals jij zou verwachten, en terugkerende dode pixels op het beeldscherm vallen daar duidelijk niet onder.jenson94 schreef:Beste forumleden,
Ik heb in november een HTC Desire X aangeschaft, dit leek mij een uitstekend toestel. Nu heb ik echter constant problemen met het scherm. Over het hele scherm verdeeld zitten dode pixels, dit zijn groene puntjes in het scherm die vooral goed te zien zijn in het donker.
Ik heb de telefoon rond de jaarwisseling laten repareren. Het probleem was verholpen, maar al snel vertoonde het scherm dezelfde kuren.
Gister heb ik contact opgenomen met de klantenservice van HTC. Ik heb het probleem uitgelegd en ze hebben meteen erkend dat het een bekend probleem is waar helaas niks aan te doen is. Vervolgens vroeg ik naar de mogelijkheden die ik heb. De verkoper dacht dat er de mogelijkheid was om een nieuwe HTC desire C aan te bieden. Deze telefoon is echter niet vergelijkbaar met de HTC Desire X!
Nu is mijn vraag, heb ik het recht om geld terug te vragen omdat ik een niet deugelijk product gekregen heb?
Groet, Jens
Als bovendien fabrikant aangeeft dat dit probleem vaker voorkomt bij dit toestel (er is sprake van een productie of designfout) dan heeft reparatie of vervanging geen zin. Geld terug is dan de enige goede oplossing
-
R.van Zanden
MENSEN KOOP GEEN HTC EN GA OOK NIET NAAR hi
Je wordt daar bijna als een malloot behandelt.
Mwoa, met zulke korte en onsamenhangende posts, zou je er zelf ook wel kunnen gaan werken.R.van Zanden schreef:MENSEN KOOP GEEN HTC EN GA OOK NIET NAAR hi