op 26 maart kocht ik een htc legend bij belcompany. ik kocht er ook een voor mijn zoon. helaas was er nog maar 1 exemplaar in voorraad en heb ik het showmodel gekregen.
op 10mei deed mijn htc niets meer. er stond een foutmelding op het scherm en ik ben terug gegaan naar de belcompany.
ik kreeg mijn batterij terug en het toestel werd opgestuurd naar htc.
27 mei kreeg ik bericht dat er vocht in het toestel zat en hij dus niet meer gemaakt kon worden.
belachelijk. mijn telefoon ligt nooit in de badkamer, ik had een val hoesje erom heen en het scherm was beveiligd met een extra plaklaag. ik bel nooit buiten in de regen.
maar hoe bewijs je dat????
als het een telefoon van 20 euro is accepteer ik dat hij snel stuk kan gaan, maar zo'n telefoon van 350 euro dat kan toch niet. wat kan ik hier aan doen????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] htc doet het niet meer
Re: htc doet het niet meer
Zwetende broekzak ?
Re: htc doet het niet meer
De meest gehoorde smoes van fabrikanten/winkeliers these days.
Je hebt hem nog geen 6 maanden dan ligt de bewijslast bij hun. Zij moeten bewijzen dat jij er vocht in hebt gekregen.
Bovendien was het een showmodel dus het vocht kan ook in de winkel erin zijn gekomen.
Ik persoonlijk zou nooit van zoiets een showmodel kopen maar dat terzijde.
Je hebt hem nog geen 6 maanden dan ligt de bewijslast bij hun. Zij moeten bewijzen dat jij er vocht in hebt gekregen.
Bovendien was het een showmodel dus het vocht kan ook in de winkel erin zijn gekomen.
Ik persoonlijk zou nooit van zoiets een showmodel kopen maar dat terzijde.