LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huur telefoon KPN stuk? helaas jammer ............

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SimoneR

Huur telefoon KPN stuk? helaas jammer ............

Ongelezen bericht door SimoneR »

Omdat wij zeer vaak problemen hadden met de KPN telefoons hebben we besloten een huis telefoon te huren.

Wij huren al vier jaar een huistelefoon via de KPN (Primafoon). Hier betalen we al vier jaar lang elke maand 10 euro voor (inclusief deze maand zelfs). Nou ging deze week de telefoon stuk en ben ik naar de Primafoon winkel gegaan.

Het antwoord: Jammer, wij doen niet meer in verhuur, u krijgt dus geen nieuwe en wij repareren hem ook niet. U kunt een telefoon kopen bij ons....!!!! O ja, en ik zou het contract maar opzeggen, ik pak wel even een formulier hiervoor....

Met een ontbindingsformulier en zonder telefoon weer huiswaards gegaan. Men wilde nog wel namens mij een klacht bij hun zelf indienen...

Dirkie

Re: Huur telefoon KPN stuk? helaas jammer ............

Ongelezen bericht door Dirkie »

Nog afgezien van het feit, dat het vreemd is, dat je wel voor verhuur moet betalen, terwijl 'ze' er niet meer in doen even het volgende.
Als ik zeer vaak problemen zou hebben met KPN telefoons, dat zou ik zeker niet een KPN telefoon gaan huren, maar ergens anders een telefoon kopen.
En 4 jaar huur à € 10,00 per maand is volgens mij € 480,00. Mijn laatste telefoonset (bestaande uit 1 basis station en 2 extra handsets) heeft mij destijds slechts € 39,00 gekost. Ik hoop, dat je voor die € 480,00 een hele speciale telefoon gehuurd hebt de afgelopen jaren.

En ik zou even de voorwaarden doorlezen van het huurcontract van 4 jaar geleden, want volgens mij ben je hier gigantisch opgelicht!

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

En ik zou even de voorwaarden doorlezen van het huurcontract van 4 jaar geleden, want volgens mij ben je hier gigantisch opgelicht!
Of het redelijk of zelfs toegestaan is, is een tweede, maar zo gaat het wel overal bij de winkels van KPN.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

maar 4 jaar lang iedere maand €10,- betalen is wel erg duur (ik geloof je wel daar niet van).

Dat is na 4 jaar €480,- voor een telefoon, kan je net zo goed een nieuwe kopen.

Gesloten