LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met geschillencommissie telecom en Vodafone?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nicolaasbeets

Iemand ervaring met geschillencommissie telecom en Vodafone?

Ongelezen bericht door nicolaasbeets »

Ik heb in februari mijn contract vernieuwd met Vodafone, nadat vernieuwing online eerder heel ingewikkeld en moeilijk ging. Uiteindelijk zou ik twee jaar korting krijgen op mijn internet blox. Wat schetst mijn verbazing dat ik nu toch de volle mep voor de internet blox mag betalen.

Gemaild met Vodafone. Mijn contactpersoon reageert niet. Gebeld met Vodafone klantenservice. Krijg ik zo'n Limburgs grietje aan de telefoon die zegt dat ik niet de waarheid spreek en dat mijn klacht is afgehandeld. Ze zou mijn contactpersoon bij Vodafone Legal Backoffice laten terugbellen. Niet dus.

Ik wacht nu al een week op een telefoontje van Vodafone. Ik overweeg nu maar naar de geschillencommissie Telecom te stappen om Vodafone alsnog het contract te laten uitvoeren, danwel het contract met Vodafone in zijn geheel te laten ontbinden. Zijn er mensen die ervaring hebben met klagen bij de geschillencommissie Telecom over Vodafone?

Het gaat mij niet eens om de korting, ik maak veel gebruik van de internet blox maar meer om het principe dat Vodafone zich constant achter zijn eigen stommiteiten verschuilt en blijkbaar geen verantwoordelijkheid wil nemen.

vodafone ellende

Re: Iemand ervaring met geschillencommissie telecom en Vodafone?

Ongelezen bericht door vodafone ellende »

Hallo ik heb zelf ook soortgelijke problemen met vodafone het is daar echt een grote puinhoop, dat personeel van dat callcenter beloofd je van alles en spreken elkaar weer tegen, zijn gewoon van die uitzendkrachten en kun je niets mee, je kunt beter niet met vodafone in zee gaan want dan vraag je om problemen, ze sturen je brieven die totaal niet stroken met de afspraken gewoon een zooitje daar.. groet patrick

Gesloten