Wij zijn al jaren klant bij fiber
Maar heb nu grote problemen met hun
Sinds de laatste update kan ik niet meer bellen of gebeld worden
Heb er al 4 weken contact over maar het wordt niet opgelost
Ze hebben nu nieuwe hardware gestuurd zonder gebruikt aanwijzing
Kom ik nog niet verder
Moet 89 euro betalen voor een monteur
Maar dat ben ik niet van plan
Hun wilden de update ik heb er niet ongevraagd
Ik weet niet wat ik nu verder moet doen
Heb er al 200 belminuten aan opgeofferd
Het is echt vreselijk dat ze me niet willen helpen
Wie weet raad????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik heb al 4 weken geen telefoon van Fiber
Ik heb al 4 weken geen telefoon van Fiber
Laatst gewijzigd door Brenda31 op 29 dec 2017 15:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Ik heb al 4 weken geen telefoon van Fiber
Maar hier zitten geen gratis monteurs. En wat voor nieuwe hardware hebt u dan gekregen?
Re: Ik heb al 4 weken geen telefoon van Fiber
Op fiber website staan handleidingen, heb je die al geprobeerd?
Re: Ik heb al 4 weken geen telefoon van Fiber
Ja alles maar ik kan dat zelf niet zit in een rolstoel en draag braisen dat weten ze bij fiber ook!
Re: Ik heb al 4 weken geen telefoon van Fiber
En er zijn mensen geweest om te helpen die snappen er ook niks van!
-
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 31 mei 2005 19:30
Re: Ik heb al 4 weken geen telefoon van Fiber
Stuur ze een brief ingebrekestelling, zie link van Consuwijzer.
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbri ... e-internet
Liefst aangetekend maar dat hoeft niet perse.
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbri ... e-internet
Liefst aangetekend maar dat hoeft niet perse.