| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik zoek een goede telefoonprovider
Mensen die tevreden zijn zetten zelden of nooit hun ervaringen hier neer. Gewoon omdat 'men' dan gelijk te horen krijgt 'dat men wel bij dat bedrijf zal werken'.
Maar vooruit: ik ben al meer dan 10 jaar bij T-mobile en hoewel ze vast niet volmaakt zijn, ben ik al 10 jaar tevreden over ze. Als er wat is wordt ik altijd snel geholpen. Er is alleen bijna nooit wat (2 keer in die 10 jaar). Nu ben ik ook iemand die netjes uitkijkt wat ze koopt en de kleine lettertjes leest, zodat ik nooit 'oplichters' hoef te roepen als ik zelf niet uitkijk en iets anders krijg dan ik dacht
Maar vooruit: ik ben al meer dan 10 jaar bij T-mobile en hoewel ze vast niet volmaakt zijn, ben ik al 10 jaar tevreden over ze. Als er wat is wordt ik altijd snel geholpen. Er is alleen bijna nooit wat (2 keer in die 10 jaar). Nu ben ik ook iemand die netjes uitkijkt wat ze koopt en de kleine lettertjes leest, zodat ik nooit 'oplichters' hoef te roepen als ik zelf niet uitkijk en iets anders krijg dan ik dacht
Re: Ik zoek een goede telefoonprovider
Ik ben tevreden over Tele2, wat (nu nog) op het netwerk van T-mobile werkt. Daarvoor was ik een tevreden klant van T-mobile. En nog langer terug van KPN, Vodafone en zelfs nog even Libertel.
En zet het aantal klachten eens af tegen de letterlijk miljoenen klanten van de mobiele telefoonproviders zou ik zeggen. Dan zie je dat overal wel eens wat mis gaat, maar het overgrote deel gewoon tevreden is.
En zet het aantal klachten eens af tegen de letterlijk miljoenen klanten van de mobiele telefoonproviders zou ik zeggen. Dan zie je dat overal wel eens wat mis gaat, maar het overgrote deel gewoon tevreden is.
Nee ik werk niet voor Vodafone, heb Vodafone al een jaar of 10 en bevalt me prima.
u hebt zeker aandelen van T-mobile?Miepje1 schreef:Mensen die tevreden zijn zetten zelden of nooit hun ervaringen hier neer. Gewoon omdat 'men' dan gelijk te horen krijgt 'dat men wel bij dat bedrijf zal werken'.
-
witte angora
Zeker weten.ruud_a schreef:u hebt zeker aandelen van T-mobile?Miepje1 schreef:Mensen die tevreden zijn zetten zelden of nooit hun ervaringen hier neer. Gewoon omdat 'men' dan gelijk te horen krijgt 'dat men wel bij dat bedrijf zal werken'.
Afgaande op de berichten op dit forum zou je eigenlijk je telefoon, internet en tv de deur uit moeten doen. Geen enkele provider kan immers een fatsoenlijke dienst leveren.
-
witte angora
En ik heb dus aandelen van T-mobile en Telfort... van Vodafone uiteraard niet.
Oftewel: ik ben over beiden erg goed te spreken. Alleen heeft T-mobile niet overal dekking, in ieder geval niet in mijn huidige woonplaats (wel in de vorige). Dat was de enige reden voor overstap naar een KPN-netwerk (eerst naar Vodafone, maar dat beviel mij dus echt niet).
Ik heb bij Telfort een sim-only abonnement, alleen bellen, geen internet. Wel mogelijkheid tot sms-en, maar niet in abonnementsvorm, voor die paar keer per maand dat ik sms ben ik meer kwijt aan een abonnement dan aan een 'los' berichtje.
Overstap is altijd prima gegaan.
Oftewel: ik ben over beiden erg goed te spreken. Alleen heeft T-mobile niet overal dekking, in ieder geval niet in mijn huidige woonplaats (wel in de vorige). Dat was de enige reden voor overstap naar een KPN-netwerk (eerst naar Vodafone, maar dat beviel mij dus echt niet).
Ik heb bij Telfort een sim-only abonnement, alleen bellen, geen internet. Wel mogelijkheid tot sms-en, maar niet in abonnementsvorm, voor die paar keer per maand dat ik sms ben ik meer kwijt aan een abonnement dan aan een 'los' berichtje.
Ik had wel een klein probleempje toen ik van T-mobile naar Tele2 ging, ik kon een paar dagen niet gebeld worden. Toevallig zat er een weekend tussen, dus dat duurde wat langer dan normaal, maar het was ergens ook wel bevrijdend, die rustige telefoon.witte angora schreef:En ik heb dus aandelen van T-mobile en Telfort... van Vodafone uiteraard niet.![]()
Dat kan niet want beide zijn BV's waarvan je geen aandelen kunt bezitten, die zijn namelijk 100% in handen van de holding.witte angora schreef:En ik heb dus aandelen van T-mobile en Telfort... van Vodafone uiteraard niet.![]()
-
witte angora
olaf79 schreef:Dat kan niet want beide zijn BV's waarvan je geen aandelen kunt bezitten, die zijn namelijk 100% in handen van de holding.witte angora schreef:En ik heb dus aandelen van T-mobile en Telfort... van Vodafone uiteraard niet.![]()
Beetje onzinnige vraag. Ik denk dat je voor elke provider heel tevreden, tevreden, ontevreden en zeer ontevreden klanten kunt vinden.Donna schreef:Mijn Vodafone-abonnement loopt over twee maanden gelukkig af. Ik zoek een nieuwe provider en wel een die niet onder Vodafone valt, dus geen Hollands Nieuwe, Sizz en zeker geen Vodafone. Ik heb twee jaar problemen gehad met dat bedrijf en dat vind ik lang genoeg.
Wie is tevreden over zijn/haar provider? Hier op het forum lees ik voornamelijk klachten, maar er zal er toch ook wel eentje zijn die wel afspraken nakomt, waar je wel krijgt wat beloofd wordt?
-
kaaskop 43
Als je sim only wilt is er maar een de beste, Robin Mobile.
Tele2 is wel de allerlaatste die ik je aan zou bevelen.
Tele2 is wel de allerlaatste die ik je aan zou bevelen.
-
Teunbosseman
Ik ben uitermate tevreden met Simyo.
-
kaaskop 43
Simyo is ook prima hoor!
KPN heeft gewoon het beste netwerk, Vodafone en T-Mobile zijn iets minder.
Tele2 lijkt hetzelfde netwerk als T-Mobile maar zijn heel veel klachten over.
Niet alleen het netwerk is bepalend, de provider bepaalt uiteindelijk de koers.
Wat echt een aandachtspunt is zijn de datalimieten, zorg dat je een provider kiest die je beschermt tegen overschrijding.
KPN heeft gewoon het beste netwerk, Vodafone en T-Mobile zijn iets minder.
Tele2 lijkt hetzelfde netwerk als T-Mobile maar zijn heel veel klachten over.
Niet alleen het netwerk is bepalend, de provider bepaalt uiteindelijk de koers.
Wat echt een aandachtspunt is zijn de datalimieten, zorg dat je een provider kiest die je beschermt tegen overschrijding.
Want?kaaskop 43 schreef:..
KPN heeft gewoon het beste netwerk, Vodafone en T-Mobile zijn iets minder...
Oh wacht, kaaskop43 heeft natuurlijk KPN-aandelen
-
witte angora
En hij is directeur van Robin Mobile. 
Waarmee had je problemen? De organisatie(s) of het netwerk? Dat maakt nl. nogal uit.
Er zijn maar een paar netwerken in Nederland waar alle telefoon-aanbieders gebruik van maken. Als je dus problemen hebt met het netwerk van Vodafone, dan moet je een provider kiezen die van een van de andere twee gebruik maakt.
Verder is nogal relevant of het je gaat om alleen een nieuw abonnement, of dat er ook een nieuw toestel bij moet. Een los abonnement heb je voor een prikkie, maar als je er een toestel bij wil, dan moet je flink bijbetalen. (Dan is het trouwens ook altijd de vraag of je niet beter een los toestel met een sim-only kunt nemen.)
Dus eerst even aangeven waar de problemen zitten en wat je nu eigenlijk wil.
Er zijn maar een paar netwerken in Nederland waar alle telefoon-aanbieders gebruik van maken. Als je dus problemen hebt met het netwerk van Vodafone, dan moet je een provider kiezen die van een van de andere twee gebruik maakt.
Verder is nogal relevant of het je gaat om alleen een nieuw abonnement, of dat er ook een nieuw toestel bij moet. Een los abonnement heb je voor een prikkie, maar als je er een toestel bij wil, dan moet je flink bijbetalen. (Dan is het trouwens ook altijd de vraag of je niet beter een los toestel met een sim-only kunt nemen.)
Dus eerst even aangeven waar de problemen zitten en wat je nu eigenlijk wil.
-
kaaskop 43
Directeur van KPN, daar droom ik van
Ik heb op alle 3 netwerken gezeten, dan moet ik concluderen dat ze alle 3 black spots hebben.
T-Mobile is op zich prima als provider, alleen hun netwerk is in sommige gebieden niet goed.
Dit geldt in mindere mate voor Vodafone, ook bij hun voelde ik me niet altijd even goed behandeld.
Beste is om naar de consumentebond-site te gaan, daar kun je exact zien welke provider je het beste past.
Ga je voor onbezorgt, kies dan inderdaad voor Simyo of Robin Mobile en haal een los toestel, uiteindelijk ben je dan spekkoper.
Ik heb op alle 3 netwerken gezeten, dan moet ik concluderen dat ze alle 3 black spots hebben.
T-Mobile is op zich prima als provider, alleen hun netwerk is in sommige gebieden niet goed.
Dit geldt in mindere mate voor Vodafone, ook bij hun voelde ik me niet altijd even goed behandeld.
Beste is om naar de consumentebond-site te gaan, daar kun je exact zien welke provider je het beste past.
Ga je voor onbezorgt, kies dan inderdaad voor Simyo of Robin Mobile en haal een los toestel, uiteindelijk ben je dan spekkoper.
-
kaaskop 43
Helaas
Ik kan je alleen maar goede tips geven
Ik kan je alleen maar goede tips geven
-
kaaskop 43
Er is nog een interessante partij op de markt gekomen.
Check: eenvoud.nl
Is op netwerk van t-mobile dat is iets minder maar wel scherpe prijs!
Check: eenvoud.nl
Is op netwerk van t-mobile dat is iets minder maar wel scherpe prijs!