| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ineens heb ik met vodafone slechter bereik.
-
Michiel v R
Ineens heb ik met vodafone slechter bereik.
Sinds kort ben ik verhuisd en heb in mijn nieuwe woonplaats slecht tot geen bereik. Vodafone zegt overigens (volgens de dekkingskaart) dat er in dat gebied goed bereik moet zijn. Dat is echter niet zo. Bellen is waardeloos en sms berichtjes versturen lukt vaak pas na 3 keer. Jammer dus. In mijn oude woonplaats blijk ik ook ineens slechter bereik te hebben (ligt niet aan mijn toestel!) Het gerucht gaat dat ze een stekker uit een paal hebben getrokken en geen vergunning hebben voor de nieuwe paal
Ik heb echter nog een abonnement van 10 maanden lopen. Wie heeft raad...!!!
-
Gast
Re: Ineens heb ik met vodafone slechter bereik.
helaas is het zo dat dit idd kan gebeuren maar hoe stom het ook klinkt is vodafone hier niet verantwoordelijk voor ....maar vaak uit service overwegingen kunnen ze je wel een aanbod doen .....
succes ....
succes ....
-
Michiel v R
Tja, het zal wel afwachten worden wat ze gaan doen. Ik ga ze in ieder geval een brief sturen.
-
dana22
ja is lullig voor je maar indd je zult moeten wachten tot vodafone je iets aanbied doen ze dat niet dan helaas
-
roy123
Ik heb sinds 3 a 4 weken ook ineens slecht bereik met vodafone, terwijl ik eerst ook nergens geen problemen mee had! ik Heb al een paar keer met klantenservice gebeld, maar het enigste wat hun zeggen is dat ik mijn telefoon even handmatig opnieuw in hun netwerk moet inloggen maar heb daar geen verbetering door ondervonden.
-
Michiel v R
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn verdere gang van zaken. De brief is inmiddels op de post. Kijken wat ze bieden.
-
Michiel v R
Inmiddels heb ik een brief ontvangen van Vodafone. Ze boden me aan om het contract (wat nog 7 maanden duurt), wanneer er geen verbetering was voor 15 december, per 1 januari stop te zetten. Dat vond ik te lang duren (ondanks het mooie aanbod) en belde ze op. Nu kan ik me per 23 december met behoud van mijn nummer bij een andere provider aan laten sluiten. Niet verkeerd dus, wel irri dat ik dus tot de 23e moet w88 om mijn nummer te behouden.